Aroaro Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har lastet ned Everest og her var det mye nyttig info. Har en tråd på dette, men jeg ønsker bare å få løst dette. Har vært her inne i 2 døgn. Ressyme: Jeg slettet alt fra min pc og innstalerte Xp SP2 på nytt igjen. Slettet partisoner og opprettet nye. Min far som eier maskinen har ikke drivercdèn som fulgte med, derfor dette problemet. Jeg har vært inne på dell.com. Men det er så mange drivere der inne så jeg vet ikke hvem jeg skal laste ned og i hvilken rekkefølge. NB: Denne maskinen er ikke på nett, så jeg må laste dette ned på min og dereter koppiere. Dette er en : Dell Demension 4550, OS: XP SP2, Hovedkort chipset Intel Brookdale i845SP Jeg mangler driverne til 1 USB kontroller, l 2 lydkontroller for multimedia, 3 ethernet kontroller, 4 skjermkort(VGA kompatibelt) 5 SM busskontroller Er det noen intelligente, smarte og hjelpsomme der ute så håper jeg at dere kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 http://support.dell.com/support/downloads/...0&os=WW1&osl=NO Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 den siden har jeg vært på mange ganger de siste dagene. jeg har også lastet de ned og installert de, noen gikk og noen fungerte ikke.....Men jeg forstår ikke hvile til hva. foreks. ethernet controller....hvilke av driverne til dell skal lastes ned til den... Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 den siden har jeg vært på mange ganger de siste dagene. jeg har også lastet de ned og installert de, noen gikk og noen fungerte ikke.....Men jeg forstår ikke hvile til hva. foreks. ethernet controller....hvilke av driverne til dell skal lastes ned til den... 6889100[/snapback] "Network" Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 har laste de ned og installert de flere ganger, men det står fortsatt i enhetsbehandlingen at eternet c ikke finner driverne... Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) har laste de ned og installert de flere ganger, men det står fortsatt i enhetsbehandlingen at eternet c ikke finner driverne... 6889209[/snapback] Har du installert chipsettdriver? Endret 18. september 2006 av tg90nor Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 har laste de ned og installert de flere ganger, men det står fortsatt i enhetsbehandlingen at eternet c ikke finner driverne... 6889209[/snapback] Har du installert chipsettdriver? 6889214[/snapback] ja Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ring Dell:P Står helt fast nå... Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ring Dell:PStår helt fast nå... 6889262[/snapback] ja jeg også: det første var å ringe de i morges...men etter 20 min med heismusikk, så gav jeg opp. Så sendte jeg en lang mail der jeg skrev ned alt...og svaret jeg fikk var at jeg kunne kjøpe en ny drivercd...faan ta de... Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 men, kommer alle disse driverne fra dell, jeg tenkte kanskje at noen av de var underlagt microsoft.....en ting til. Driverne ligger jo på maskinen...det vet jeg...kan det hende at maskinen på en måte ikke ser de...alle ligger jo i mappa "Dell" og deretter ekstraktert ut til forskjellige områder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå