Jenteproblemer Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har fått sansen for ei jente i det siste....det vil si; veldig sansen for ei jente. Problemet er kort sagt det at jeg blir revet med, og derfor sitter konstant med bender. Og jeg vet ikke om jeg er eneste her inne med problemet, men jeg får ikke orgasme, men jeg får utløsning. Jeg synes dette er sinnsykt irriterende, og det tror jeg alle andre ville også... Seriøst, hva kan jeg gjøre? Kan liksom ikke teipe beistet til benet heller, og kan heller ikke legge plastforing på buksa... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning. Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund. Har nok ingen råd, desverre. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ta en kjapp en før du drar på skolen, så skal vi se Lenke til kommentar
Jenteproblemer Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm? 6888394[/snapback] Jepp, den typen ja. Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning. Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund. Har nok ingen råd, desverre. 6888397[/snapback] 17. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm? 6888394[/snapback] Jepp, den typen ja. Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning. Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund. Har nok ingen råd, desverre. 6888397[/snapback] 17. 6888600[/snapback] Mmm, gotta love hormoner Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett Lenke til kommentar
Jenteproblemer Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm? 6888394[/snapback] Jepp, den typen ja. Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning. Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund. Har nok ingen råd, desverre. 6888397[/snapback] 17. 6888600[/snapback] Mmm, gotta love hormoner Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett 6888623[/snapback] Nei, for all del. Skjer heller ikke med meg når det er en hel hau der. Problemet kommer kommer når vi alene. For øyeblikket er vi bare på snakkestadiet, dvs har ikke kysset. Er dog litt kjipt å ikke kunne reise seg når det evt skjer.... "Vente litt?" Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Heh, jeg klør meg konstant på balla, så det får jentene leve med...bare å rette litt på kølla når man reiser seg, det. Sku tro at om de ikke er dritredde for deg liker de det bare at du blir tent av dem Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det er vel det seige gjennomsiktige greiene som kommer noen ganger når du runker du mener?? Det kommer fordi du er überkåt.. Jeg har selv opplevd dette når jeg var skikkelig kåt.. Kjente det kom noe fuktig frem... Men regner med at dette er helt vanlig. Den gjennomsiktige væska er forresten naturlig glidemiddel, og i følge jentene smaker dette dritt... ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hadde ca. samme problem da jeg var 13, litt overkåt på den aldern og fikk stå av ingen grund. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den gjennomsiktige væska er forresten naturlig glidemiddel, og i følge jentene smaker dette dritt... ? 6888872[/snapback] Det smaker vel ikke så forskjellig fra "glidemiddelet" hos jenter. Til trådstarter: Jeg mener å huske fra helsesøsters seksualundervisning på min forrige skole at dette ikke var uvanlig. Lenke til kommentar
Jenteproblemer Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Greit at det ikke er uvanlig, men føler det mer som direkte pinlig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Som jeg sier, så skyldes det at du er overkåt... Kanskje du har en del hormoner i kroppen din som ikke klarer å styre seg? Pinlig er det nok, men det er da ingen som finner det ut hvis de ikke skal ned i buksa på deg og hilse på Jr. som nettopp har sluppet ut litt glidemiddel, til hjelp mot tørre vaginaer. () Men det at du har bennarn' omtrent hele tida, kan være tildels pinlig... Jeg anbefaler deg en god morgenrunk! Så slipper du alt dette styret, og du vil merke en mer rolig dag for Jr. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ok, så hvis jeg har fårstått det riktigt så kan du gå rundt og pluselig bare spermer det ut? I så fall synst jeg litt synd i deg... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hmm, svar på at du ikke kan ryse deg iallefall: -Gå med genser/skjorte som er litt lang , altså at det går nedfor smekken og det område. -Tuck kølla godt opp under bukselinningen -Hold hennene i lomma, over pikken -Bruk dongeri, ikke joggebukse! Se der, du kommer kansje til å gå litt rart, men ingen kommer til å skjønne "noen ting" Det andre er hvist ganske så normalt, alt du opplever er vell egentli ganske så normalt, tenk på det som en del av pakka med å bli voksen, for det er det jo Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har samme greia. La det lekke og gjør henne oppmerksom på at det er naturlig glidemiddel (Hvis dere kommer så langt vel og merke) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Høres ut som et skikkelig plagsomt problem...uffda. Lenke til kommentar
Jenteproblemer Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Akkurat det med bendern overlever jeg, for der finnes det alltid løsniger. Men dongeri er ikke det lureste da....Ihvertfall ikke i mitt tilfelle. Til nå har jeg overlevd med enkle løsninger....bagger, sekker....gitarer... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har samme problemet med ei venninde av meg, men jeg sier bare: "Faen, vent litt, har fått boner", så legger jeg den til Vi bruker bare å ligge å kose på sofaen menst vi ser film, får stiving ofte av det og hun har ikke noe imot det, hun synst faktisk det er gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvorfor virker det som om brukere registrerer seg på ny for å poste i denne kategorien? Dere vet det kan føre til permban, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg