Gå til innhold

FIFA 07 til XBOX 360 - Nedstrippa utgave?

Kannath

Anbefalte innlegg

Eg skjøner fortsatt ikkje. Er det fordi det ikkje er plass til alle ligaene på grunn av ekstra featuresene? Eller ein lisens-ting?

6915665[/snapback]

Rett og slett fordi det tar inmari lang tid å lage alle ligaene fra scratch (som de gjør). Alle spillerne har fått flere attributter, og du kan tenke selv hvor mye arbeid det er å få inn det for så mange ligaer, samt mekke fjes som ligner osv.

Off the pitch, only 157 teams are included, compared to more than 500 on current-generation platforms. Only the top leagues and top divisions made the cut, and EA says it was just too difficult to bring everyone over to the 360. This did allow for a more dynamic and deep player rating system. Players have the traditional attributes, yes, but they now have a long list of traits, such as being able to play out of the corner or having certain dribbling abilities.

Jeg skjønner at du er ute etter å hente noen gratispoeng til blu-ray, men i dette tilfellet er det nok tidsproblemer som er årsaken, ikke plassproblemer.

6915709[/snapback]

Skjøner. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få en liten avklaring, tok jeg kontakt med EA selv nå, og fikk følgende svar:

Hei Christian,

Det dreier seg ikke om noen utsettelse, den har aldri vært annonsert for septemberutgivelse.

Det stemmer at det er 6 ligaer + landslag i FIFA 07 til Xbox 360.

Man har til NG versjonen prioritert kvalitet fremfor kvantitet og lagt all kraft i å få 360 versjonen til å fremstå som et neste generasjons produkt og ikke kun en videreutvikling av nåværende generasjons konsoller.

For de kommende next gen utgivelsene så planlegges det en bredere ligasammensetning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...