avtrekkeren Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg skriver mer eller mindre aldri her inne, men da jeg så alt dette så måtte jeg bare logge meg inn og svare... Formulerer meg bedre da ettersom du tydeligvis ikke ville lese setningen "Jeg syns PES-realismen suger pølse" (som var et hint på at jeg mente Fifa er mye mer realistisk enn PES): Min mening er at Fifa er mye mer realistisk både i bevegelser, samspill, fysikk, kommentering, helhetsfølelse, målscoring, innlegg, pasninger, og en del ting til. Fornøyd? -Er det overhodet mulig? Har du i det hele tatt prøvd PES? Virker mer eller mindre som du sitter med hodet opp i rassen og nekter å ta det ut. At det i det hele tatt er mulig å komme med slikt som du gjør her vitner kun om ekstrem uviten/ignorans angående enten fotball, spill eller så har du rett og slett ikke prøvd PES. Selv fanboys på store internasjonale spillforum har ett mer edruelig forhold til FIFA enn deg, og det sier faktisk en del da diskusjonene der er knallharde i forhold til på dette forumet. Det eneste punktet du har rett på er kommenteringen, og heller ikke på FIFA er den spesielt imponerende(dog bedre enn på PES) Jeg kjenner mange som har samme mening som meg, flere og flere har gått over fra PES/TIF til Fifa etter 2005. -Greit nok at folk går fra TIF til FIFA, men fra PES til FIFA? Muligens du har en kamerat som har gjort det, men i det store bildet så er det uten tvil motsatt. Folk som har spilt PES gjennom flere år går sjeldnere over til FIFA enn det finnes tilfeller av spilleroverganger mellom Liverpool og Manutd de siste 50 årene. Greit nok at du foretrekker FIFA, det skal du få lov til, men ikke kom trekkende med slikt oppspinn for fremme FIFA. Jeg anbefaler deg bare å ta deg en tur rundt på nettet og les rapporter på siste års PES-spill kontra siste års FIFA-spill. Så å si uten unntak så blir det dratt frem at PES er langt mere realistisk og har ett bedre gameplay enn FIFA. De punktene FIFA blir trekt frem i forhold til PES er antall ligaer og spillere, lisenser, kommentatorene og interfacedesign(menyer o.l). Det er en grunn til at FIFA blir sett som arcadealternativet innenfor fotballspillscenen, og at PES blir sett på som det mer realistiske alternativet med en langt brattere læringskurve 6910305[/snapback] Rassen din kan du stappe hodet ditt oppi selv. Ellers har jeg sagt mitt og er ferdig med den diskusjonen. Endret 21. september 2006 av KriFos Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Øhm, her har det gått hett føre seg ja... Er noko sagt om kva som er grunnen til at det er ein nedstrippa versjon forresten? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja, står ganske tidlig i tråden, har med utdypende statistikk på spillerne å gjøre. Lenke til kommentar
Qbiq Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skjønner fortsatt ikke logikken i den statistikk tar da ikke noe plass i den STORE sammenhengen ! hadde de droppet noen sanger og etpar animasjoner så hadde det vel vært mer enn nok plass til all fotballstatistikk i hele universet (inkl. den del vi ikke kjenner) Ja, står ganske tidlig i tråden, har med utdypende statistikk på spillerne å gjøre. 6911580[/snapback] Lenke til kommentar
TheOpiate Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Rassen din kan du stappe hodet ditt oppi selv. Ellers har jeg sagt mitt og er ferdig med den diskusjonen. -Som forventet. Stikker av med halen mellom benene... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner fortsatt ikke logikken i den statistikk tar da ikke noe plass i den STORE sammenhengen ! hadde de droppet noen sanger og etpar animasjoner så hadde det vel vært mer enn nok plass til all fotballstatistikk i hele universet (inkl. den del vi ikke kjenner) Ja, står ganske tidlig i tråden, har med utdypende statistikk på spillerne å gjøre. 6911580[/snapback] 6913472[/snapback] Er vel ikke det at det tar så stor plass, heller det at det å samle inn data for så mange spillere tar sinnsykt lang tid, spesielt når man skal ha så mye statistikk på hver enkelt spiller. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner fortsatt ikke logikken i den statistikk tar da ikke noe plass i den STORE sammenhengen ! hadde de droppet noen sanger og etpar animasjoner så hadde det vel vært mer enn nok plass til all fotballstatistikk i hele universet (inkl. den del vi ikke kjenner) Ja, står ganske tidlig i tråden, har med utdypende statistikk på spillerne å gjøre. 6911580[/snapback] 6913472[/snapback] Er vel ikke det at det tar så stor plass, heller det at det å samle inn data for så mange spillere tar sinnsykt lang tid, spesielt når man skal ha så mye statistikk på hver enkelt spiller. 6913628[/snapback] Det er sikkert korrekt. å er det bare seks dager igjen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner fortsatt ikke logikken i den statistikk tar da ikke noe plass i den STORE sammenhengen ! hadde de droppet noen sanger og etpar animasjoner så hadde det vel vært mer enn nok plass til all fotballstatistikk i hele universet (inkl. den del vi ikke kjenner) Ja, står ganske tidlig i tråden, har med utdypende statistikk på spillerne å gjøre. 6911580[/snapback] 6913472[/snapback] Er vel ikke det at det tar så stor plass, heller det at det å samle inn data for så mange spillere tar sinnsykt lang tid, spesielt når man skal ha så mye statistikk på hver enkelt spiller. 6913628[/snapback] Det er sikkert korrekt. å er det bare seks dager igjen 6913832[/snapback] Seks dager til hva? FIFA kommer ut i oktober og PES i 2007... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 PES kommer jo i oktober det også Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fifa og PES til 360 kommer vel ut ganske samtidig...? Fifa har release 26. okt i hvert fall. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Fifa og PES til 360 kommer vel ut ganske samtidig...? Fifa har release 26. okt i hvert fall. 6914752[/snapback] Feil, 28 September. FIFA altså. Endret 22. september 2006 av Kannath Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fifa og PES til 360 kommer vel ut ganske samtidig...? Fifa har release 26. okt i hvert fall. 6914752[/snapback] Feil, 28 September. FIFA altså. 6915059[/snapback] Feil. 26 oktober. 360versjonen kommer senere Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Fifa og PES til 360 kommer vel ut ganske samtidig...? Fifa har release 26. okt i hvert fall. 6914752[/snapback] Feil, 28 September. FIFA altså. 6915059[/snapback] Feil. 26 oktober. 360versjonen kommer senere 6915092[/snapback] Så det nå, cdon har lurt meg, mens gamer ikke har hatt det på siden sin. Endret 22. september 2006 av Kannath Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Fifa og PES til 360 kommer vel ut ganske samtidig...? Fifa har release 26. okt i hvert fall. 6914752[/snapback] Feil, 28 September. FIFA altså. 6915059[/snapback] Feil. 26 oktober. 360versjonen kommer senere 6915092[/snapback] Så det nå, cdon har lurt meg, mens gamer ikke har hatt det på siden sin. 6915121[/snapback] Ifølge tothegame.com, kommer pc, xbox, gamecube og ds versjonen den 28 sep. Playstation2 versjonen den 2 oktober og x360 versjonen står det bare tba på. Kilde: http://tothegame.com/search.asp?title=fifa+07 Endret 22. september 2006 av master_al Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når kommer det til 360???? har 360 og er desperat etter det nye fifa, det kommer vel 28 september?? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eg skjøner fortsatt ikkje. Er det fordi det ikkje er plass til alle ligaene på grunn av ekstra featuresene? Eller ein lisens-ting? Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når kommer det til 360?? har 360 og er desperat etter det nye fifa, det kommer vel 28 september?? 6915646[/snapback] Må nok vente til oktober. http://gamer.no/product.php?productId=50395 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eg skjøner fortsatt ikkje. Er det fordi det ikkje er plass til alle ligaene på grunn av ekstra featuresene? Eller ein lisens-ting? 6915665[/snapback] Er nok et tidsspørsmål. Var alt for mye stats per spiller til at de greide å få ferdig mer enn 6 ligaer og FIFA-spillene _skal_ jo ut på høsten. I 08 har de sikkert slengt på et par ligaer til Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eg skjøner fortsatt ikkje. Er det fordi det ikkje er plass til alle ligaene på grunn av ekstra featuresene? Eller ein lisens-ting? 6915665[/snapback] Rett og slett fordi det tar inmari lang tid å lage alle ligaene fra scratch (som de gjør). Alle spillerne har fått flere attributter, og du kan tenke selv hvor mye arbeid det er å få inn det for så mange ligaer, samt mekke fjes som ligner osv. Off the pitch, only 157 teams are included, compared to more than 500 on current-generation platforms. Only the top leagues and top divisions made the cut, and EA says it was just too difficult to bring everyone over to the 360. This did allow for a more dynamic and deep player rating system. Players have the traditional attributes, yes, but they now have a long list of traits, such as being able to play out of the corner or having certain dribbling abilities. Jeg skjønner at du er ute etter å hente noen gratispoeng til blu-ray, men i dette tilfellet er det nok tidsproblemer som er årsaken, ikke plassproblemer. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Når kommer det til 360?? har 360 og er desperat etter det nye fifa, det kommer vel 28 september?? 6915646[/snapback] Må nok vente til oktober. http://gamer.no/product.php?productId=50395 6915685[/snapback] Ka slags tull er det då?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå