Gå til innhold

FIFA 07 til XBOX 360 - Nedstrippa utgave?

Kannath

Anbefalte innlegg

GameSpot preview

FIFA 07 til x360 høres for min del ut som det mest lovende FIFA spillet siden WC 98, men faren for at de skuffer igjen er jo såklart høy. Det virker jo som om de endelig har tatt ting på alvor og forbedret selve spillmekanismene framfor å konsentrere seg på det rundt. En hel drøss med ligaer og lag er vel og bra, men det viktigste må vel fortsatt være hvordan selve kampene spilles, eller? Hjelper ikke med all verdens ligaer hvis det fortsatt ikke føles som fotball...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GameSpot preview

FIFA 07 til x360 høres for min del ut som det mest lovende FIFA spillet siden WC 98, men faren for at de skuffer igjen er jo såklart høy. Det virker jo som om de endelig har tatt ting på alvor og forbedret selve spillmekanismene framfor å konsentrere seg på det rundt. En hel drøss med ligaer og lag er vel og bra, men det viktigste må vel fortsatt være hvordan selve kampene spilles, eller? Hjelper ikke med all verdens ligaer hvis det fortsatt ikke føles som fotball...

6888930[/snapback]

Joda, men man har jo lyst til å spille med litt ukjente lag også, jo flere lag jo bedre, til en viss grense.

Nei, jeg vil heller ha PES etter dette, jeg overlever ikke med bare 8 ligaer.

Lenke til kommentar

Har visst om dette lenge nå, og syns det er synd. Hvis ikke EA har en usedvanlig bra spillbarhet og grafikk, og ALLE spillerne på hele spillet likner på seg selv (og da mener jeg helt fra scratch og ikke standard-fjes som mange har på current-gen) så er jeg ikke sikker på om det blir innkjøp. Får se på anmeldelsene som dukker opp i midten av oktober. Kan gå begge veier..

Lenke til kommentar
Er xbox versjonen spillbar på xbox360? I såfall ville jeg faktisk heller valgt den.

6891830[/snapback]

Det kommer an på om Microsoft har lagt til støtte for det. De sier jo at alle nye spill skal få den støtten i løpet av kort tid. Jeg forsøkte med Over Hekken (som er til Xbox) på min 360 noen dager før release, og det funket. Ble litt overrasket jeg, men tydeligvis så hadde de lagt til støtte for dette spillet allerede før release. La oss håpe det er slik med alle nye spill som slippes nå :)

For en tid tilbake forsøkte jeg med nye Xbox-spill, og det tok gjerne en uke eller to før det funket på min 360. De jobber tydeligvis litt kjappere med denne bakoverkompatibiliteten nå, eller så var jeg bare heldig med Over Hekken.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe dette uansett... Det har jo helt genialt online - oppsett da hvor man kan spille online samtidig som f.eks Man U og har oversikt med RL tabeller osv... Kanskje minus med så lite lag men jeg skjønner det egentli... Bare tenk hvor mange ligaer de måtte dekke med tabeller etc. da... Go Fifa 07 sier jeg bare! :thumbup:

Btw, xbox versjonen har ikke støtte for 360, ENDA...

Endret av Gusarov
Lenke til kommentar

Fifa 07 til 360 har ikke færre ligaer og dermed også færre spillere fordi grafikken er bedre enn current-gen versjon, det er p.g.a. stats på spillerne.

Det er et langt dypere spill i form av gameplay og statistikk på spillerne enn current-gen, lagd fra scratch, men ja, p.g.a. det mistet vi desverre mange lag...

Off the pitch, only 157 teams are included, compared to more than 500 on current-generation platforms. Only the top leagues and top divisions made the cut, and EA says it was just too difficult to bring everyone over to the 360. This did allow for a more dynamic and deep player rating system. Players have the traditional attributes, yes, but they now have a long list of traits, such as being able to play out of the corner or having certain dribbling abilities.

http://xbox360.gaming-universe.de/news/108...llstaendig.html

Gir egentlig faen i det, utenom at Tippeligaen blei kuttet... Det suger.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Blir fifa for min del uansett, ligaene er ikke så viktig, selv om det alltid er artig å spille med RBK :cool: - det kan jeg heller gjøre på PC...

Har prøvd både PES, TIF og... et eller annet annet dårlig fotballspill som jeg har fortrengt navnet på... Prøver disse hvert år, men jeg *fatter* ikke hvorfor folk liker disse så mye. Faktisk syns jeg at de suger total urealistisk pølse, men det er min mening. Kanskje fordi jeg har vært "vant" med å spille Fifa siden 1994, men still. Dårlige animasjoner, sugende kommentatorer, og totalt merkelig fysikk klarer jeg meg uten.

Nei, Fifa her i gården :)

Lenke til kommentar
Heisann, har selv gledet meg til FIFA 07 med norske lag i lang tid på xbox 360.

Helt til jeg så dette:

http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311

Xbox 360 versjonen har bare 6 ligaer, mens PS2 har opptill 28.

Jaja, det var den morroa, ufattelig dårlig at "nextgen" ikke tilbyr tippeligaen og andre små ligaer, når PS2 kan.

Da er dere advart til det kommer ut, ikke no poeng i å kjøpe dette.

6888340[/snapback]

hmm... får håpe at det bare er på demoen :p ....

lite trolig men jeg krysser fingre :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...