Gå til innhold

FIFA 07 til XBOX 360 - Nedstrippa utgave?

Kannath

Anbefalte innlegg

Heisann, har selv gledet meg til FIFA 07 med norske lag i lang tid på xbox 360.

Helt til jeg så dette:

http://fifa07.ea.com/extra/?id=4311

Xbox 360 versjonen har bare 6 ligaer, mens PS2 har opptill 28.

Jaja, det var den morroa, ufattelig dårlig at "nextgen" ikke tilbyr tippeligaen og andre små ligaer, når PS2 kan.

Da er dere advart til det kommer ut, ikke no poeng i å kjøpe dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert fordi det tar tid å mekke drakter og spillerfjes for 28 ligaer fra scratch. Synd, får håpe de ihvertfall tilbyr flere ligaer via download ellernoe etterhvert, men jeg tviler.

Som fan av engelsk fotball gjør det ikke meg personlig så mye, men jeg skjønner skuffelsen.

Lenke til kommentar

360 versjonen er bygd opp fra grunnen og de har fokusert på selve spillmotoren denne gang. Det har tydeligvis gått utover innholdet ellers. Men hvis det betyr bedre spillbarhet blåser jeg lang marsj i alle ligaene. Tar heller 6 ligaer og bra spillbarhet enn 28 ligaer og vanlig FIFA kvalitet.

Endret av espent
Lenke til kommentar

Er slik i nesten alle EA spill tror jeg. De har vel ikke rukket å legge inn alt som er PS2/Xbox versjonene enda.

Men er også en del nye ting. I NHL 2007 har man noe kølle styring med høyre stikka, noe som ikke finnes i de andre versjonene visstnok.

Lenke til kommentar
Hadde vært bedre å utsette release istede.

6888493[/snapback]

Og det tror du EA gjør ? Heh, ingenting er viktigere for dem enn å få ut spillene på riktig dato. Etter hva jeg skjønner så manglet fjorårs versjonene av Madden, NBA og Fifa enda mer greier.

Lenke til kommentar
Hadde vært bedre å utsette release istede.

6888493[/snapback]

Og det tror du EA gjør ? Heh, ingenting er viktigere for dem enn å få ut spillene på riktig dato. Etter hva jeg skjønner så manglet fjorårs versjonene av Madden, NBA og Fifa enda mer greier.

6888531[/snapback]

Folk kjøper spilla samme faen, så om det er mangler eller ikke bryr de seg ikke om. Kommer sikkert til å kjøpe det jeg og, om jeg ikke fortsetter med FIFA WC

Lenke til kommentar

ok, folkens! det finnes andre bra kommende fotballtitler gjør det ikke ? DETTE gjør at jeg dropper EA, og går for konkurrerende titler! hvor mongo går det an å bli ?? jeg har ikke kjøpt 360 enda, men jeg gjør det i løpet av høsten... men nå er ikke spille "next gen" fifa en option anymore....

Fxxk !!! Det skal være MER på next gen, ikke MINDRE!! -hører dere electronic "farts" ? :-)

nå ble jeg litt provosert !! jaja, det kommer mye ANNET kult, fra ANDRE produsenter... håper dette trigger flere til å "si fra" om at dette er ikke ok ! (mao ligg unna spillet! spill demoen og vent på alternativ)

Helt til jeg så dette:

Jaja, det var den morroa, ufattelig dårlig at "nextgen" ikke tilbyr tippeligaen og andre små ligaer, når PS2 kan.

6888340[/snapback]

Lenke til kommentar
ok, folkens! det finnes andre bra kommende fotballtitler gjør det ikke ? DETTE gjør at jeg dropper EA, og går for konkurrerende titler! hvor mongo går det an å bli ?? jeg har ikke kjøpt 360 enda, men jeg gjør det i løpet av høsten... men nå er ikke spille "next gen" fifa en option anymore....

Fxxk !  Det skal være MER på next gen, ikke MINDRE!! -hører dere electronic "farts" ? :-)

nå ble jeg litt provosert !! jaja, det kommer mye ANNET kult, fra ANDRE produsenter... håper dette trigger flere til å "si fra" om at dette er ikke ok ! (mao ligg unna spillet! spill demoen og vent på alternativ)

Helt til jeg så dette:

6888340[/snapback]

6888574[/snapback]

pack2.jpg

Kommer snart.

Lenke til kommentar

Har egentlig bare lyst til å boikotte hele EA når de kommer med noe sånt dritt som dette her. Kan de ikke for helvete en gang klare å gi ut et FIFA-spill uten å kutte ut noe som var til stede eller ble gjort bedre på forrige versjon?

Hvis grafikken går på bekostning av innhold, er det da nextgen? Beklager språkbruken, men faen så forbanna jeg er nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...