lazaa- Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hallo! Det som er greia er at jeg å en venninne har fiksa sånn "National Identity Card" som virker som et helt ekte legg, selv om alt står på engelsk osv. Jeg har kjøpt masse drikke å røyk med det og det går helt fint.. Saken er at vi er keen på å prøve det på byen i Oslo.. har hørt rykter om at dørvaktene vet om den type fake legg, men er bare et lite rykte, så vet ikk om d er sant da.... tror dere det funker? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tror de begynner å lure hvis en fra Norge har ID kort på Engelsk. Du kan jo prøve å late som du er engelsk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 A ta med i betraktningen at blir dere tatt så er doumentforfalskning (som dere gjør) en svært alvorlig forbrytelse. Og skal du late som du er engelsk holder ikke skoleengelsken. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 A ta med i betraktningen at blir dere tatt så er doumentforfalskning (som dere gjør) en svært alvorlig forbrytelse. Og skal du late som du er engelsk holder ikke skoleengelsken. 6888387[/snapback] Du kan jo være turist fra øst-Europa, det skal fungere fint. Men helt seriøst, så er ikke dok. forfalskning så veldig smart, da sitter du skikkelig i det. Selv om tanken på å komme inn steder er veldig uskyldig, så er ikke falske ID-papirer det, det skal jeg love deg. En bekjent av meg fikk 2år (hva heter det nå igjen, hvis du må sone det hvis du blir tatt for noe annet?) Han slo seg vrang innpå utestedet etter han ble busta, men uansett - det er ikke noe sjakktrekk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dørvaktene i Oslo sjekker nøye etter det jeg har erfart. De sto lenge og burerte visakortet mitt (som er legetimt.) Håper du blir tatt, forresten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Og trådstarter får leve videre i undring, da dette forumet ikke er plassen til å spørre om aktiviteter som bryter med norsk lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg