Gå til innhold

Problem med PCen - Slår seg av

Anbefalte innlegg

Heisann folkens, min første post her, så vær litt snille med meg :tease:

Jeg bare lurer på om det er noen som kan please hjelpe meg med et problem som jeg finner ufattelig irriterende!

Har nettopp kjøpt et nytt spill, men når jeg kjører det på maskinen min, så går det vel ca 5 minutter med spilling, før maskinen slår seg av, helt uten videre...

Annoying as hell!

Skjer KUN med to spill jeg har og det er F.E.A.R og Spellforce 2: Shadow Wars.

Er det noen som har peiling, please?!

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen informasjon om PCen din. Hverken om minne, cpu, strøm, skjermkort eller operativsystem. Heller ikke info om du får blåskjerm eller annen feilmelding på skjermen.

Da blir det et problem å kunne hjelpe deg. Men som første forslag (tatt ut av løse luften). Kan det være temperaturen?

Lenke til kommentar

Oi, glemte helt å legge ved dxdiag`en...

Pcen er helt ny, og funker som en drøm på alt annet enn disse to spillene.

No har jeg ingen peiling på kas del av DxDiagen du trenger for å se ka som kan være problemet, så legger ved hele greien.

Har lurt på om det kunne være tempen, siden det er en laptop.

Og en siste ting... får ikke opp noen som helst feilmeldinger, den bare kutter strømmen virker det som.

Eller, slår seg direkte av.

edit: skrivefeil

DxDiag___Jailed.txt

Endret av jailed
Lenke til kommentar

Fortsatt tro på temperatur. Det er så fremt du ikke får en feilmelding opp i det maskinen restarter. Blåskjerm kan komme i et glimt. Da må du slå av automatisk restart.

NB! Jeg spiller ikke spill på PCen så andre må uttale seg om hvordan Zepto takler spillene du nevner.

Temperatur kan vises via BIOs evt. andre program installert på PCen. Sandra kan kansje hjelpe deg der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...