Insomniatic Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skjær en drue litt i to slik som på bildet og sett i mikrobølgeovn: (det brune er steiner) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmmm... Har du prøvd 2 kinaputter og ett kakestykke? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Blyanter er jo alltid gøy. Ellers kan du jo legge inn tube-ost eller slikt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Denne er barnslig, men kunne fortsatt vært morsom: Avføring? Edit: Jeg kan godt donere litt hvis du ikke kan skaffe selv Endret 18. januar 2008 av Futtlur Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Legg inn marshmallows. Skjer ikke så mye annet enn at de blir digre og seige, men steike så godt Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hadde jeg hatt en katt hadde jeg prøvd! Kan prøve å få tak i nabokatta men den er sky. Har ikke dyr på hybel'n Det var en dame i USA som prøvde det. Katten sprang i fillbiter inne i microen, men hun fikk $10.000 i erstattning etter å ha saksøkt firmaet for at det ikke sto noen advarsel om det på microen. edit: grammatikk/skrivefeil? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hadde jeg hatt en katt hadde jeg prøvd! Kan prøve å få tak i nabokatta men den er sky. Har ikke dyr på hybel'n Det var en dame i USA som prøvde det. Katten sprang i fillbiter inne i microen, men hun fikk $10.000 i erstattning etter å ha saksøkt firmaet for at det ikke sto noen advarsel om det på microen. edit: grammatikk/skrivefeil? Trodde det var en hund jeg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er vel ingen som vet hverken hva slags dyr det er eller om det faktisk har skjedd i det hele tatt. Det er en myte som har gått verden rundt siden mikrobølgeovnene begynte å bli vanlige for 20 år siden. Lenke til kommentar
O__o Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Brukt kontantkort xD noen sier at det funke en gang til.. ps. har ikke prøvd selv Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tørr-is funker fett, men ikke stå for nerme. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sikkert nevnt. Egg, de sprenger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Magnesiumpulver. Press trynet ditt så nærme vinduet du kan og stirr på det. Jeg tar ikke ansvaret for varige øyeskader og blindhet Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stålull!! Det er hjemmelaget fyrverkeri. Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 C4, hydrogen bombe ect.... har aldri hørt om noen som har prøvd det men det funker sikkert fett Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 C4, hydrogen bombe ect.... har aldri hørt om noen som har prøvd det men det funker sikkert fett Tror faktisk C4'n hadde tålt det uten å sprengt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva er egentlig grunnen til at det skjer så mye rart når man putter ting i microen. Nei, jeg vet ikke hvordan en micro funker... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aleminiums-folie (eller kordan det skrivest, stål papir greier). kan vere at micro'n går til helvette da, men... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Som sagt tidligere: Prøv med Marshmallows da vel, er noen som blir sinnsykt store etter et par sekunder i mikroen Endret 9. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 C4, hydrogen bombe ect.... har aldri hørt om noen som har prøvd det men det funker sikkert fett Lykke til da.. Skal love deg at det ikke er så mye igjen etter en C-4 eksplosjon. MNen en C-4 anntenner jo ikke seg selv heller... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Putt en flaske med vann i. Med kork på selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå