Gå til innhold

Forslag til morsomme ting man kan putte i micro'n?

Clerion

Anbefalte innlegg

Eg kom i skade for å putte Cola-boksen til ein kamerat i mikrobølgeovnen for nokre år sidan og resultatet var hull heilt nederst så han måtte drikke den opp før alt rant ut. Ganske festlig. :D

Når du etterkvart er lei av ovnen kan du jo alltids slenge eit par sprayflasker i den. Brainiac er òg ganske glad i mikrobølgeovnar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe moro å sprenge mammas mikrobølgeovn da.

Vi prøvde å tine en boks frossen snus i mikroen uten å ta av lokket først. Den sto i et halvt minutt så eksploderte boksen og hele mikroen var dekket av varm seig snus. Den var litt drøy å bortforklare for muttern og de (gikk i ungdomsskolen)

Lenke til kommentar

Eg trudde dette var ein mikrobølgeovn dedikert til formålet? Om den framleis skal brukast er det jo ikkje så lurt å sprenge den. Ein mikrobølgeovn får du for 200 kroner på Elkjøp, kan ha mykje morro for dei kronene. ;)

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eg trudde dette var ein mikrobølgeovn dedikert til formålet? Om den framleis skal brukast er det jo ikkje så lurt å sprenge den. Ein mikrobølgeovn får du for 200 kroner på Elkjøp, kan ha mykje morro for dei kronene. ;)

6895726[/snapback]

Ja :love: Men driver å tenker på å lage meg en potetkanon med en kompis om dagen :p spørs om jeg heller satser på det. Men kom fortsatt med forslag.

Lenke til kommentar

Btw, kom til å tenke på en ting jeg og mamma putta i microen for 5 år sia eller noe sånnt. Vi hadde vært i Sverige og kjøpt en god del godteri, blandt annet sånne evighetskuler. For de som ikke veit det er det en svær drops man kan sutte på i flere timer. Ofte er det en tyggis på insiden. Det visste ikke jeg og mamma så vi putta den i microen av en eller annen merkelig grunn. Etter noen titalls sekunder eksploderte hele kula og hele insiden av microen var dekket av flytende rosa tyggegummi og en evighetskule med et størt hull på toppen :D. Tok litt tid å vaske bort det ja :p.

Lenke til kommentar

3dl vann og EN BOX horn salt. sett på full styrke og la det kjøre til vannet er vekk... tar ikke ansvar for skader det kan medføre...

noe som også er gøy er en halv flaske klor, en box med hornsalt og 5 teskjeer med salt som inneholder jodd... da for du en kraftig varm kilde :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det går jo og legge en pizza der...

(Hvis du skulle ha et bedre forslag. Varm den opp til den nesten begynner og brenne, (krever svært god timing og træler på fingrene!) få den ut fortest mulig og legg den i snø. ( evt. badekar med iskalt vann vis det er sommer.)

og en ting til:! kom deg unna!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...