Clerion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. Driver å eksprimenterer litt med å putte ting i microbølgeovnen. Hittil har jeg prøvd: Brennecd (funka BRA, ble et grønnt kraftig lys) Vitaminer Vitaminer i olivenolje Gele Blir på en måte en kopi av xl-tv sine microstunts bare uten dau rotte og sprengstoff. Andre forslag? Det må være ting man enten har til vanlig i huset eller i skogen etc. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. Driver å eksprimenterer litt med å putte ting i microbølgeovnen. Hittil har jeg prøvd: Brennecd (funka BRA, ble et grønnt kraftig lys) Vitaminer Vitaminer i olivenolje Gele Blir på en måte en kopi av xl-tv sine microstunts bare uten dau rotte og sprengstoff. Andre forslag? Det må være ting man enten har til vanlig i huset eller i skogen etc. 6888282[/snapback] Prøv såpe. (altså vanlig håndsåpe. Da ikke sånn flytende, men i hard form) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 - Egg - Mobiltelefonen - Kopp med vann slik at det blir over 100°C og koker over når du åpner døren eller slipper noe nedi. Men ikke skyld på meg når du skader deg selv eller microen. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Okei, da prøver vi egg her! Poster bilde om kort tid. EDIT: Hadde %&/ ikke egg! Skal på butikken etterpå. Forslag til andre ting? Så kan jeg kjøpe med da. Endret 18. september 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kjæledyret ditt (så lenge det ikke er en katt.) Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Hadde jeg hatt en katt hadde jeg prøvd! Kan prøve å få tak i nabokatta men den er sky. Har ikke dyr på hybel'n Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tenn et telys, sett det i mikro'n. legg en mynt på hver side av telyset. Sett et stort glass (norgesglass?) oppned oppå myntene slik at det kommer luft inn (slik at lyset ikke slukker.) Start mikro'n Advarsel: kan føre til ekspolsjon! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Okei....hmmmm, er for glad i micro'n min til det^^ Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Prøv med et kretskort. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ta å putt druer i microen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Lyspærer gutter.... lyspærer! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ta å putt druer i microen. 6892125[/snapback] Det er artig^^ særlig hvis man stikker et hull i de, faen som de spinner. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hadde jeg hatt en katt hadde jeg prøvd! Kan prøve å få tak i nabokatta men den er sky. Har ikke dyr på hybel'n 6888669[/snapback] Jeg håper og regner med at dette er en tåpelig spøk da dette er dyremishandling av verste sort. Hadde jeg sett en fyr gjøre noe slikt, så hadde jeg slått ham nesten ihjel. Hvertfall forsøkt. Og jeg er ikke en spesielt aggressiv og voldelig mann heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Slapp nå av med drapstrusler og det som værre er..det var en lignende tråd der masse folk begynte å krangle på akkurat det der, og da fikk alle advarsel, selv de på den "rette" sida. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mente det ikke slik, kom ikke med trusler. Ble bare olm av tanken Nok offtopic. Kommer ikke på noe å putte i microen heller, bortsett fra micropopcorn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Et eller annet i metall, tror det skulle begynne å gniste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 cd-plater lager visst heftig lysshow. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Vitaminer? Hva skjer med de? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Skjedde ikke noe :!: Men faen, jeg mente jo såklart ikke det med katta! At folk hele tida skal ta ting så seriøst...... "Jeg dreper den kødden som har sjælt sykkeln min" Såklart man ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Putt i et eple! Vi gjorde det på skolen i dag, det "eksploderte" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå