Gissan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Skal nå prøve å hoste mine sider på valeur.no. Siden blir slik LINK. når jeg prøver å legge ut ASP-filen. Hvorfor det? Det står på siden at webhotellet støtter ASP, men hvorfor vil det ikke fungere? Jeg bruker Active 24, Active Home Windows. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fram designet på siden, og ikke bare teksten? Webhotellet støtter ikke PHP eller CSS. Lenke til kommentar
kj3ks Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hva mener du med "slik"? jeg ser bare en side som mangler stilsett (fordi du har oppgitt feil sti.. css/style.css finnes ikke) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fram designet på siden, og ikke bare teksten? 6888197[/snapback] http://valeur.no/css/style.css <- stilarket du linker til finnes ikke. Legg til et stilark så vil designet dukke opp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fram designet på siden, og ikke bare teksten? 6888197[/snapback] http://valeur.no/css/style.css <- stilarket du linker til finnes ikke. Legg til et stilark så vil designet dukke opp 6888382[/snapback] Tror ikke serveren (webhotellet) støtter css. Legger det ut på en server, hva skal jeg kalle det? style.css? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nå trenger du jo ikke akuratt noe støtte på serveren for css... på klienten derimot... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fram designet på siden, og ikke bare teksten? 6888197[/snapback] http://valeur.no/css/style.css <- stilarket du linker til finnes ikke. Legg til et stilark så vil designet dukke opp 6888382[/snapback] Hvor på serveren (webhotellet) skal jeg ligge den? i en mappe kalt css, og med navn style.css? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) valeur.no/css/style.css Nå er den der. Men se, valeur.no, funker ikke selvom. Endret 18. september 2006 av tissedam Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ehm, er ikke style.css fila lik som default.asp? Er vel en fordel at det faktisk er et style-sheet Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ehm, er ikke style.css fila lik som default.asp? Er vel en fordel at det faktisk er et style-sheet 6889079[/snapback] Som vil si at? Hva kan jeg gjøre da? De skal være like, jo. Hvis jeg lagrer begge to eter hverandre uten å gjøre om på koden, burde de vel være like? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nei, de skal jo ikke være like. Du skal ha et stylesheet (css fila) og en html side (default.asp). Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Og nå funka den plutselig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Er ihvertfall et stykke på gang nå.. Siden er oppe, men bildene mangler. Hvilken mappe skal jeg legge de 3 bildene i, logoen, og 2 til? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 De skal ligge i mappa images Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 De skal ligge i mappa images 6889187[/snapback] Smart tenkt! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Funker nå. Skal også ha et forum inn, i linken ww.valeur.no/forum.asp. Hva skriver jeg i asp-filen for å vise forumet, som er registert på armbell.com. Siden til forumet er http://armbell.com/valeur. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det enkleste er vel bare å legge en link til forumet... å få det fullt integrert med resten av designet på siden blir nok ikke så enkelt Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det enkleste er vel bare å legge en link til forumet... å få det fullt integrert med resten av designet på siden blir nok ikke så enkelt 6889284[/snapback] Det er ikke meningen heller. Hvordan blir koden. Skriver jeg kun "http://armbell.com/valeur"? EDIT: Altså. Jeg ønsker at når noen trykker på knappen det står "forum" på på www.valeur.no (hovedsiden) så kommer de til www.armbell.com/valeur. Men, jeg ønsker ikke at de blir FLYTTET til armbell, jeg ønsker at siden er www.valeur.no/forum.asp, men www.armbell.com/valeur vises. Er det mulig? Endret 18. september 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Inkluder den. Dette er mat for "ASP"-forumet, ikke webdesign. Kan ikke asp, og kan dermed ikke hjelpe deg noe mer. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ingen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Inkluder den. Dette er mat for "ASP"-forumet, ikke webdesign. Kan ikke asp, og kan dermed ikke hjelpe deg noe mer. 6891932[/snapback] Ingen som vet hva som kan gjøres? 6893873[/snapback] Les. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå