goliatmo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Når pizzaen er ferdigkokt steker du den litt i pannen. 6981296[/snapback] ? 6981600[/snapback] Jeg var trøtt, tror jeg mente spagettien... Det blir iallefall dritgodt... Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mr Lee med tilsatte kjøttboller kan også være ganske bra. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hamburger fra mix = beste hybelmaten Lenke til kommentar
xerox4 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Gorby og andre enkle microbølgeovn-retter. Ganske godt i begynnelsen, men jeg ble rimelig lei etter en stund. Macaroni med ost og røkt pølse er også veldig godt. 6911539[/snapback] enig med deg der =) micro-retter er ganske godti starten til man går lei, og da er jo makaroni med ost lett og hurtig og lage... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det enkle er ofte det beste (og billigste). Kjøp ferdig oppskjært brød, evt del opp et brød i skiver og oppbevar det i fryseren. Når man har lyst på en skive brød eller fem, er det bare å ta ut noen skiver og etter to minutter i brødristeren (evt. 5 min i ovnen) er det klart. Slik har man alltid tilgang på ferskt brød. Siden det smaker med noe på brødet skal jeg dele et par av mine favoritt-sandwicher med dere: Nr. 1: Varm to skiver brød. Smør et tynt lag sennep (evt margarin) på en skive, og ha majones på den andre. Legg på noen skiver med servelat og topp med skivet agurk. Klask sammen, og spis. Nr. 2: Varm to skiver brød. Ha syltetøy (jordbær/bringebær) på den ene skiva og peanutsmør på den andre. Del opp en banan og topp sandwichen med bananskiver. Klask sammen skivene og konsumer. Det beste er å starte med nr. 1 og så ta nr. 2 som dessert. Ellers oppdaget jeg en liten gullgruve på lidl her om dagen. Disse smaker mye bedre enn det ser ut som, og nå om dagen er de dessuten på tilbud. Tenk pariserpizza, bare mye billigere. Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fjordland risengrynsgrøt Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har bodd på hybel en stund nå og når jeg har ekstra dårlig råd, og liten tid har jeg et glimrende forslag Jeg er ikke så glad i First Price ting generelt, men Pasta formaggio er veldig god og koster bare 8kr for en pakke. (Er pasta med sånn hvit ostesaus) Alt man trenger å tilsette er vann, og det skal bare kokes i 5 min. Det er også to porsjoner. Ellers går det i havregrøt, nudler, potetstappe, makaroni og lignende. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 http://hybelmat.com/ Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Spaghetti eller kjøpe grandiosa på tilbud. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Joikakaker er en god klassiker. Har du lyst til å prøve en liten vri, så slenger du oppi en god klatt easy-escape (lett-rømme) i sausen. Gir det en helt annen og friskere smak. Kok macaroni ved siden av, det syntes nå jeg er kraftig godt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 http://hybelmat.com/ 7295106[/snapback] Herlig Dessverre har jeg rukket å bli mesterkokk (hadde suksess med indrefilét i går) mens jeg har bodd på hybel, så jeg har ikke så mye bruk for de tipsene nå, men jeg skal ta en titt Lenke til kommentar
Livert Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Joikakaker er en god klassiker. Har du lyst til å prøve en liten vri, så slenger du oppi en god klatt easy-escape (lett-rømme) i sausen. Gir det en helt annen og friskere smak. Kok macaroni ved siden av, det syntes nå jeg er kraftig godt. 7295163[/snapback] Joikakaker er godt ja, prøv å ha i et par skiver brunost i sausen, samt ha tyttebærsyltetøy som tilbehør Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er ikke så glad i First Price ting generelt, men Pasta formaggio er veldig god og koster bare 8kr for en pakke. (Er pasta med sånn hvit ostesaus) Alt man trenger å tilsette er vann, og det skal bare kokes i 5 min. Det er også to porsjoner. Ellers går det i havregrøt, nudler, potetstappe, makaroni og lignende. 7270351[/snapback] First Price hvit/gulost smaker nesten som norvegia - og jeg vedder på at den er billigere.. (har ikke sjekket) Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hehe... hardcore Var en student som levde på melk og sauekraftfor, det var i allefall billig. hehe, skikkelig protein tilskudd da Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Enkel og god mat er firstprice pyttipanne med firstprice tacolefse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå