Livert Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noen forslag til billig og god hybelmat? Er ikke alltid like enkelt å lage billig og god mat til én person, trenger forslag, gjerne noe en kan lage en stor porsjon til å fryse ned i mindre porsjoner. Lenke til kommentar
sir-bob Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Pasta di parma var jo en sleger. Grandis. Kan leve lenge på det. Endret 18. september 2006 av sir-bob Lenke til kommentar
Livert Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Sånn tunfisk på boks med smak kombinert med nudler er i alle fall jæskla billig.. Og i starten ganske godt, men man går lei av det etter en stund.. Finnes jo flere smaker også. Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ferdigpizza som grandiosa er en slager, men hvis du vil ha litt bedre mat, så kan man kjøpe ferdigmat fra fjordland. matrettene fra fjorland syns jeg er godt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Man kan kjøpe virkelig store poser med macaroni for en veldig billig penge, og ganske mange fiskepinner (30 stk) for 20-ish kr. Med et godt måltid bestående av dette kommer en middag på ca 10 kr. Fjordlands koster gjerne littegrann (40-60), men til gjengjeld er det utrolig godt. Kalkunfilet i skiver, ost, salat (+dressing) i pitabrød er ganske billig, superenkelt og skaffer null oppvask. .. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Synes fjordland mat er ganske ekkelt etter og ha jobbet på fjordland en stund, fikk lasseviss av mat med meg hjem, synd jeg bodde hjemme i den perioden, hadde kommet godt med nå Ellers er jeg enig i at fiskepinner og litt pasta er veldig godt og billig! Tomatsuppe med brød er jo også veldig godt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Røkte pølser og spaghetti er godt. Veldig dyrt er det vel heller ikke, uten at jeg husker prisene i hodet for øyeblikket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Spaggeti àla Capri, en boks koster rundt 20 kroner Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hermetikkmat er undervurdert. Kjøp en boks med lapskaus, spagetti eller noe annet som ser godt ut på bilder - så lever det opp til halvparten av forventningene! Lapskausen er faktisk veldig god, joika smaker veldig vondt i forhold til prisen synes jeg :\ Ellers har man jo ris\spagetti med som man heller sånne glass med saus over, det er godt og er enkelt å legge til kjøttdeig\kjøtt for å få bedre smak Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Her står en del interessant: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=629359 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Spaggeti àla Capri, en boks koster rundt 20 kroner 6908786[/snapback] Spaggeti äla capri er digg hybelmat, pizza og hamburger bør også nevnes. Endret 21. september 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja enig, lapskaus på boks er faktisk veldig veldig veldig godt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis du har en billig toastmaskin er Doble ostesmørbrød med pølse/skinke og ketchup inni helt greit å tygge i seg. Får sånne på elkjøp til et par hundrelapper. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rekenudler fra Fosnavogs lokale japse-mat butikk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rekenudler fra Fosnavogs lokale japse-mat butikk 6909235[/snapback] er ikke det kina mat butikk da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Pasta frå Toro! Du har ein med ostesmak og baconting i, tomat, lys soppsaus osv... Hiv oppi ein liten boks med mais, eventuelt litt oppkutta skinke og vips! Ein kjempegod middag. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gorby og andre enkle microbølgeovn-retter. Ganske godt i begynnelsen, men jeg ble rimelig lei etter en stund. Macaroni med ost og røkt pølse er også veldig godt. Lenke til kommentar
gambolputty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kjøttdeig - løk - paprika med pasta, så har en middag for et par dager. Deilig og lettvint å lage Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 På jobb hadde vi noe ála fjordlands retter bare som fryse utgave. Husker ikke hva det het, men tilbudet var på 2.50 for pakken. Det smakte ganske greit. Ellers kan du lage lapskaus, å fryse. Det er godt, kjempe godt! Ganske mye av det du lager, kan du fryse egentlig. F.eks hjemmelaget stor god pizza <3 Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 En av mine beste venner pleier å steke fiskepinner i toastjernet, funker fett det! Fiskepinner i toast også for øvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå