poxy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Har formattert maskinen og lurer på om noen av dere vet hvilke nettbutikker som selger cpu`er med rette steppingen? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er du ute etter en C2D E6600 med stepping 5? Just after finishing all tests, we received a stepping 5 Core 2 Duo E6600 and tested it to see what the Overclocking potential of this processor was. http://www.behardware.com/articles/623-9/i...uo-dossier.html vil gjerne også ha en C2D E6600 stepping 5, men hva har det med formattering å gjøre? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Stepping 5 er ingen spesielt god stepping, B6 er bedre. Når det gjelder nettbutikker som selger CPUer med riktig stepping, tror jeg ærlig talt ikke at Komplett/NetShop/MPX o.l. orker å se på hver eneste en av CPUene de får inn for å sjekke om steppingen er "rett". Du må nok lete rundt, se om du finner noe over disk du selv kan se på o.l. Lenke til kommentar
poxy Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har formatert maskinen min,og alle bokmerkene ble jo også borte. Skjønner du nå Gambler FEX online?? Hadde en link til en nettbutikk i utlandet,som solgte Cpu`er med stort klokkepotensiale. De hadde alltid oppgitt steppingen på de forskjellige Cpu`ene de hadde. Dette er IKKE i Norge!!! Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kanskje det var Flickerdown du tenkte på? Lenke til kommentar
poxy Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Kanskje det var Flickerdown du tenkte på? 6906124[/snapback] Takker !! Akkurat den jeg tengte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå