Admiral1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det noen som kunne være så hyggelige å gjøre det for meg på hw-lan? Orker ikke å sette meg inn i det å gjøre det selv. har en AMD athlon 64x2 4200+ og en helt standard vifte som kjøling... ønsker en med en erfaring........ mvh disco808 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 ville først kjøpt meg noe kjøling var jeg deg Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 jepp, men hadde ikke tenkt å kjøpe noe før ejg viste om en som gadd å ta seg tid Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Å klokke på et lan kan vel bli litt kjedelig, med alt det innebærer av timer med stresstesting etc... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du må nok bare sette deg inn i det selv. Det er veldig morsomt Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hehe ok, da får jeg en av mine ikke så erfarene venner til å gjøre det:P Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 tja, det er alltid ei sjans for at du ødelegger noko, så der ikkje sikkert mange som vil gjere det. Best at du gjer det sjølv då. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Å begynne å med overklokking på hw-lan er vel kanskje ikkje rette plassen for det. Å lære om det er derimot ein bedre ide. på hw-lan har ein: 1) Begrensa plass til å drive på å "skru" på maskina 2) Mykje kan gå galt i ein sal med nokre 1000 personer 3) Det er ein liten fordel å vite ein del om det før ein setter igang. 4) Det er jælvig surt å bli sittande utan CPU grunna litt feilmontering eller overklokking (i værste fall altså) Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hehe, hadde ikke tenkt å gjøre det selv. men hadde en kar som virka erfaren( hadde vært fett hvis han var med i OC konkuransen også ) gjort det for meg så hadde jeg sagt ja. får vennen min til å gjøre det etter lanet, vil ikke sitte der uten pc (selv om jeg skal jobbe og det sikkert ikke blir mye tid til pc) mvh disco808 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Det er sikkert en del folk her på dette forumet som kan hjelpe deg med klokking,som meg foreksemple, bare jeg hadde hatt litt mere erfarling. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå