Grievdus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) endelig har jeg lagt ut siden min www.arildhaugen.moo.no og mange har allerede begynt og registrere seg på forumet. men nå har hele forumet klikka helt. når jeg logger meg på og skal poste et nytt emne så kommer det opp at jeg må logge meg inn.. så jeg skriver inn brukernavn og passord og trykker på logg inn men det skjer ikke en drit!! prøver jeg og logge på administrasjons panelet så kommer det bare opp en hvit side. kan noen hjelpe meg please edit: andre får postet der men ikke jeg :S Endret 18. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
kj3ks Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 mulig du ikke har sessions/cookies slått på? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) sessions/cookies :S? når jeg trykker login så står det på forumet at jeg er på men det er jeg jo ikke -.- Endret 18. september 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Sessions/COokies er det som husker dine bevegelser og sørger for at du til en hver tid er pålogget. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Sessions/COokies er det som husker dine bevegelser og sørger for at du til en hver tid er pålogget. 6888119[/snapback] hvordan ser jeg om den er skrudd av da? og hvordan får jeg satt den på hvis den er det? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 jeg klarte og logge på et akuratt likt forum men får FAEN ikke til og logge på detta -.- trenger hjelp her :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå