029kid Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Får opp en warning når jeg prøver å bytte drive letter på en disk. Har en ekstern F: og en intern H: som jeg vil endre slik at interne får f: og ekstern h: Er det noe risikabelt å fullføre det ? Selv om windows advarer meg... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvis du har installerte programmer der, eller andre ting som blir referert til fra andre steder så kan det bli litt krøll, men som regel går det greit. Er bare å tenke litt logisk. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Hvis du har installerte programmer der, eller andre ting som blir referert til fra andre steder så kan det bli litt krøll, men som regel går det greit. Er bare å tenke litt logisk. 6887794[/snapback] Ja det skjønner jeg jo, tenkte om det var noe annet krøll som kunne skje... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nei, det skulle være alt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det skal gå fint. Men om du vil være sikker så har Partition Magic en funksjon som skal gå over hele systemet og sjekke alt som er avhengig av partisjonen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå