gameboy15 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. Får skurrlelyder i høytalerne av og til. Det skjer ikke hele tiden bare ved enkelte frekvenser som f.eks eksplosjoner i bf2. Noen som vet hva som skjer? Troddde først jeg hadde sprengt høytalerne men byttet til noen andre og har fortsatt samme problemet. Har lydkort i hovedkortet som er Asus m2n32-SLI Deluxe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det ved høyt lydnivå? Og hvordan høyttalere er det? Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det kan ofte hjelpe å stille ned volumet litt på volumkontrollen i win. Lenke til kommentar
gameboy15 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det er skurring uansett volum. Men det er ikke ofte det skjer, det skjer sjelden i vanlig musikk, men det er litt irriterenede når jeg spiller bf2 f.eks. Hver gang det er noen eksplosjoner så skurrer det. Det skjer også når jeg spiller av powertabs filer. Er usikker hvilket filformat det er men tror den er MIDI. Litt merkelig... Har prøvd å skrudd ned volum. Det skjer også ved headsett. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er skurring uansett volum. Men det er ikke ofte det skjer, det skjer sjelden i vanlig musikk, men det er litt irriterenede når jeg spiller bf2 f.eks. Hver gang det er noen eksplosjoner så skurrer det. Det skjer også når jeg spiller av powertabs filer. Er usikker hvilket filformat det er men tror den er MIDI. Litt merkelig...Har prøvd å skrudd ned volum. Det skjer også ved headsett. 6911255[/snapback] har du prøvd å sette lydinnstillingene i battlefield 2 til software og medium kvalitet. skal slutte å skurre i BF 2 da. har det problemet selv, pga. det integrert lydkortet. Hvis problemet ikke forvinner kan det være en fordel å kansje kjøpe et rimelig lydkort å sette inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå