Gå til innhold

Sone 2 spillanmelderen er helt på jordet!!

Anbefalte innlegg

Ok, jeg skal innrømme en ting, jeg satt nettopp og så på dette programmet, fordi de skulle anmelde noen spill og svare på noen spørsmål. Og det slo meg med ett; hvordan er det mulig å ansette en så inkomepetent sjel til å anmelde spill. Han har jo ikke snøring i det hele tatt. Han sa bl.a at det nå snart skulle komme ut en ny versjon av Unreal 2 til PS2? :lol: :lol: :lol: HALLLLLOOOOOO. Hvor er det mannen tar det fra?? Snakker han om Unreal Championship til Xbox? Hørt om ordet "research"??

Litt senere ble han spurt om GTA VC, og når det skulle komme.... tralalalalala det visste han heller ikke, fordi det stod TBA. JEEEEEZZZES, det ble jo sluppet i USA i går og er forventet til EU 8. november.

Og en annen ting: han fikk spørsmål om Mafia kommer til PS2, og jada, jada det var rett rundt hjørnet?!?!?! Gud bedre, dennne mannnen burde starte som sykepleier litt kjapt. Han burde i alle fall ikke snakke om spill. Hvorfor kan ikke TV2 henvende seg til noen spilljournalister som har litt kunnskap, som f.eks. noen av anmelderene her på Gamer, eller Gamereactor.

Jeg sier bare god bedring!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han liker spill, ser noelunde ok ut og kan snakke(noe som er viktig på tv), og er på ingen måte totalt uvitende. At han bruker mer tid på å spille spill enn å holde seg 100% oppdatert på hva som kommer er vel et greit valg å ta?

Og filmanmelderen deres er kjempeflink. (Musikken er ren tortur, da :sad: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-30 17:55, skrev Jellyfisk:

Han (...) ser noelunde ok ut og kan snakke(noe som er viktig på tv), og er på ingen måte totalt uvitende. At han bruker mer tid på å spille spill enn å holde seg 100% oppdatert på hva som kommer er vel et greit valg å ta?

For meg er det totalt irrelevant hvordan han spillanmelderen ser. Kanskje det hadde vrært viktig hvis jeg hadde vært litt gay, men det er jeg ikke. Jeg synes heller ikke at han har noe bra språk. Han stotrer og finner ikke de rette ordene. Og for meg så virker det som om han er totalt uvitende, når han bl.a. sier at Splinter Cell kommer på PS2 samtidig som på Xbox... Det er greit at han bruker tiden på å spille spill (det bør jo en spillanmelder gjøre), men når han stiller opp på et TV program, så bør han jo også være en smule forberedt. Han er jo tross alt i studio for å svare på spørsmål, ikke drive vranglære for folket, som etter min mening er dumme nok fra før.

Lenke til kommentar

Nåvel. Han kan no ein god del. Når han får spørsmål svarar han som regel umiddelbart, utan tenketid. Og det er spørsmål innan eit vidt spekter. Tvilar på så mange her kunne svart like godt på alle spørsmål.

Har aldri høyrt han sei Splinter Cell kjem samtidig på PS2, men det får så vere. Han har feil no og då, men ingen er perfekte. Han gjer ein god jobb for å få spel ut til folket, og det skal vi vere glade for. Sjølv om han ikkje veit absolutt alt som skjer der ute.

Lenke til kommentar

Quote:

Tvilar på så mange her kunne svart like godt på alle spørsmål.

Hvis han er så ille som alle her skal ha det til skal jeg klare det glatt...

Jeg personlig har ikke sett på mer en ett Sone2 program som denne anmelderen var med i, og da virket han ikke så ille.

Lenke til kommentar

Quote:

Litt senere ble han spurt om GTA VC, og når det skulle komme.... tralalalalala det visste han heller ikke, fordi det stod TBA. JEEEEEZZZES, det ble jo sluppet i USA i går og er forventet til EU 8. november.

Spørsmålet var når GTA Vice City skulle komme ut på PC. Han svarte helt korrekt. Det er ikke satt noen ofisiell lanseringsdato for PC versjonen

Lenke til kommentar

Den 2002-10-30 18:55, skrev Spaz:

Litt senere ble han spurt om GTA VC, og når det skulle komme.... tralalalalala det visste han heller ikke, fordi det stod TBA. JEEEEEZZZES

Spørsmålet var når GTA Vice City skulle komme ut på PC. Han svarte helt korrekt. Det er ikke satt noen ofisiell lanseringsdato for PC versjonen

TBA står for (to be anaunced)skreiv sikkert feil her ja.....:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

ey....futurama redder jo sone2 fra underlag

De j**** idiotene i tv2 sender jo bare 1/2 episode hver dag !! det er innmari irriterende...episodene varer jo tross alt bare 20min...enda lar dem ikke få futurama 10min lengre sendetid om dagen !!

Dere snakker om at spill anmelderen er udugelig...men Gaute er den dårligste programlederen jeg har sett på tv :evil:

beklager at det ble litt offtopic, men måtte få ut frustrasjonen :wink:

Lenke til kommentar

Den 2002-10-30 19:15, skrev Jørgen-aa:

Quote:

ey....futurama redder jo sone2 fra underlag

De j**** idiotene i tv2 sender jo bare 1/2 episode hver dag !! det er innmari irriterende...episodene varer jo tross alt bare 20min...enda lar dem ikke få futurama 10min lengre sendetid om dagen !!

Helt enig! send mash drittn av lufta vi vil ha Futurama!:(.....at de kan sende slikt dritt fra 80 tallet.....SJUKT!

Lenke til kommentar

Hey!

Jeg er helt enig! Futurama fortjener å sendes i beste sendetid i HELE EPISODE! Er også sjukt irriterende at det er en del av programmet. Får alltdi med meg minst 5 minutter av det dritt programmet når jeg skal se på Futurama. Og gaute: Du suger noe så inni *******. Herregud for en bondeknøl! hva tenker Tv2 på?

Nicket mitt på msn nå er faktisk: TV2 skamklipper Futurama: :|Væpna revlusjon :@

Noen som tar med litt lett artilleri og møter meg utenfor TV2 huset på lørdag klokka 12? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Helt enig! send mash drittn av lufta vi vil ha Futurama!
:(
.....at de kan sende slikt dritt fra 80 tallet.....SJUKT!

Jeg tror vi sier 70-tallet :wink: Det er ikke noe dritt serie, men nå har dem sendt den serien 20+ ganger i reprise. Nå holder det !

UT med M.A.S.H INN med hele Futurama episoder !!

Jeg får ikke nok av futurama !

Knall serie :grin:

Lenke til kommentar

begynner å bli små lei av M.A.S.H. nå ja....det er 4 sesonger med futurama tv2 har sendt ca en 1/2 sesong...Fatter ikke hvorfor de er så grådig med episodene...det er rundt 450 episoder..det er bare å søke på kazaa etter futurama man finner svin mye!argh hater tv2 sine programm oppsett! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...