Betroz Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Til dere som har Asus P5W DH kortet og irriterer dere over den trege oppstarten så er det en mulighet å fixe dette slik at kortet booter VELDIG raskt! Gå inn i power innstillingene og sett alle vifte alternativer til disabled og Ignore. Save og exit. PS : Du kan da ikke se rpm på viftene mer, men verdt det siden kortet booter MYE raskere! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Til dere som har Asus P5W DH kortet og irriterer dere over den trege oppstarten så er det en mulighet å fixe dette slik at kortet booter VELDIG raskt! Gå inn i power innstillingene og sett alle vifte alternativer til disabled og Ignore. Save og exit. PS : Du kan da ikke se rpm på viftene mer, men verdt det siden kortet booter MYE raskere! 6887614[/snapback] skal testes når jeg kommer hjem! Man kan visstnok disable secondary IDE i windows og oppnå raskere BOOT også, har ikke prøvd, og husker ikke hvilket forum jeg leste det i. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Verken dette eller IDE tullet funka her. Med Vista RC1 derimot booter jeg sinnsykt kjapt. Ikke i XP derimot.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Verken dette eller IDE tullet funka her. Med Vista RC1 derimot booter jeg sinnsykt kjapt. Ikke i XP derimot.... 6888047[/snapback] Nå snakker jeg ikke om boot tiden til XP da...hvis det var det du trodde jeg mente. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Den skvetter igjennom POST, den booter ikke noe raskere i den forstand at Win lastes særlig fortere. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hmm... har irritert meg over den trege oppstartstiden, dette skal prøves når jeg våkner. Lenke til kommentar
smy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 les her http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=110193 regn dette er fix for problem ditt Extremely slow POST - Disable all Q-Fan controls in "Hardware Monitor", it is working for OBR and myself now. [Credit - OBR] Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Nu vel, hos meg boota det ekstremt tregt i selve XP oppstart og... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 les her http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=110193 regn dette er fix for problem ditt Extremely slow POST - Disable all Q-Fan controls in "Hardware Monitor", it is working for OBR and myself now. [Credit - OBR] 6892075[/snapback] Bare det hjelper ikke. Man må sette viftene til Ignore også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå