Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har ikke bestemt meg, men det blir rett før HW LAN Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 det er fint, så rekker det å stemme en del. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det var også litt av mine tanker bak tidsfristen Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Nominer meg :!: bare for å sjekke om noen faktisk stemmer på meg Project: Overlord gammelt bilde forresten...se workloggen for litt nyere Endret 20. september 2006 av magnus90 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Flyttet dette innlegget hit, siden det ikek var en kommentar til konkurransen ang stemminga. Du kan ikke nominere deg nå. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Døde stemmingen helt ut eller? @Aalton, er det mulig å bumpe artikkelen på hw.no? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Putt en link til dette i OT-baren, der er det litt mer liv... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sånn da var det en tråd i OT Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Lite imponert over stemmingen på arbeidsloggen... Forslag til hvordan vi får flere stemmer? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du har vel ikke tatt en titt på forisen av hardware? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Joda, har det. Men i og med at det faktisk har vært minst EN artikkel der før, pluss den som ble lagt ut når alt dette kun var i påmeldings fasen. Så virker det ikke som at det vekker så veldig mye oppsikt.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 LeGranDuc's stemmeandel økte betraktelig etter forsideartikkelen med bilde av hans pc i. Chase sin pc har vel nest flest stemmer i øyeblikket og hans pc var på bildet i den "første" artikkelen om konkurransen (det har vel vært diskusjoner om konkurransen lenge?). Kjølerne til overklokk har vel ofte også fått mye oppmerksomhet på forsiden. Og han er også en av de med flest stemmer. Dette er ikke vondt ment mot noen av loggene (stemte selv på LeGranDuc sitt kab og jeg er selv ikke med i konk'en), men det er litt feil når to logger som fikk bildet sitt i en forsideartikkel faktisk har flest stemmer (ca). Ved en eventuell neste konkuranse så burde det være en bildeliste i forsideartikkelen som legger opp bildene i tilfeldig rekkefølge hver gang noen besøker artikkelen. Slik det er nå når bildet bestemmer stemmeandel blir det hele feil. Og det er for mange og de fleste som ikke følger med daglig i arbeidsloggene ekstremt tungvindt å lese gjennom alle loggene. Jeg har fulgt med noenlunde selv heldigvis, men alle som er med burde satt sammen en egen bildekavalkade eller en miniLogg som viser arbeidet++. Måtte bare si det. Virkelig ikke vondt mot noen, for en konkuranse er bra for oppmerksomheten rundt modding. De nevnte brukerne har arbeider som har klasse over seg og det har de aller fleste av de andre moddene også. Bildene på forsiden var selvfølgelig også veldig bra for at man skulle fange folks oppmerksomhet, det ser jeg jo da. Jeg mener bare at utførelsen kunne vært mer ... nøytral. Det burde kanskje være strengere kvalifiseringskrav... ? Daglig artikkeloppmerksomhet rundt konkurransen...? Sikler forresten litt på premien Alt i alt: "Mod on!" Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 LeGranDuc's stemmeandel økte betraktelig etter forsideartikkelen med bilde av hans pc i. Chase sin pc har vel nest flest stemmer i øyeblikket og hans pc var på bildet i den "første" artikkelen om konkurransen (det har vel vært diskusjoner om konkurransen lenge?). Kjølerne til overklokk har vel ofte også fått mye oppmerksomhet på forsiden. Og han er også en av de med flest stemmer. Ved en eventuell neste konkuranse så burde det være en bildeliste i forsideartikkelen som legger opp bildene i tilfeldig rekkefølge hver gang noen besøker artikkelen. Slik det er nå når bildet bestemmer stemmeandel blir det hele feil. Og det er for mange og de fleste som ikke følger med daglig i arbeidsloggene ekstremt tungvindt å lese gjennom alle loggene. Jeg har fulgt med noenlunde selv heldigvis, men alle som er med burde satt sammen en egen bildekavalkade eller en miniLogg som viser arbeidet++. 7013626[/snapback] Jeg er delvis enig med deg, men på den andre siden så må de ha noe å vise frem... Det bildet som ble vist fra min logg var ikke det bildet som rpresenterer prosjektet mitt best, etter min mening. Blir litt feil hvis man har de som har jobbet minst for å vinne på forsiden, når man må velge et bilde. Og PS: Non taken aeinstein Petter Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (....) 7013626[/snapback] (Orket ikke å finne akkuratt det jeg skulle kommentere) Jeg har selv sagt at alle burde komme med to represtenative bilder av sine kabinetter. Noe som viser helt heten, noe som gjør det lett for dem som kun ser på utseende å velge sin vinner. Det at de som ikke har følg med på prosjektene, skal måtte finlese seg igjennom for å finne de bildene som kanskje betyr noe, gjør at folk enten ikke stemmer, eller stemmer på det det likte best etter å ha brukt 10-20 min på å lese igjennom to worklogger. (satt på spissen) Så klart at folk vil stemme på de som kommer på forsiden. Dem ser bilde av et veldig bra kabinett, og stemmer på det. - For "ingen kan jo ha kulere enn dette" Jeg synes at denne konkurransen burde ha først en nomminasjon, hvor brukerene velger sine 5-10 favoritter også en jurie som bestemmer hvem som faktisk er vinneren. Basert på arbeid bak o.l - Samme kreterier. Men jeg forstår at det ikke var mulig i denne omgang. Kanskje neste? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 .............men alle som er med burde satt sammen en egen bildekavalkade eller en miniLogg som viser arbeidet++. 7013626[/snapback] Hvis folk kunne sett i kommentar tråden til konkuransen så er det noen som har slengt opp en liten bildeserie Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Blir litt feil hvis man har de som har jobbet minst for å vinne på forsiden, når man må velge et bilde.Petter 7013872[/snapback] Sant. De som har en av de minst gjennomførste loggene fortjener ikke forsidbilde.. Du har en av de mer gjennomførte loggene, men jeg synes at forsidebildet skulle vært et "nøytralt" kabinett.... f.eks. BeQuiet av vår alle Dr.Spawn. Det vekker oppmerksomhet og det er ikke urettferdig for noen. Jeg synes at denne konkurransen burde ha først en nomminasjon, hvor brukerene velger sine 5-10 favoritter også en jurie som bestemmer hvem som faktisk er vinneren. Basert på arbeid bak o.l - Samme kreterier. Men jeg forstår at det ikke var mulig i denne omgang. Kanskje neste? 7014158[/snapback] Der er en god ide. Vi burde ha en "konkurranse" for å bli med i juryen også. Noen "elitemoddere", noen heldige og noen fra HW.no som kommer sammen eller diskuterer i en ... lukket eller privat tråd eller møtes på pizza eller noe. Gjøre det slik at det er seriøst og at folk VIL være med i juryen . Gjerne bør både jury og modder som skal være med nomineres... Mye jobb kanskje, men det blir mange ganger bedre gjennomført mener jeg. Kanskje en stor artikkelserie over noen uker der hvert prosjekt blir presentert av modderen selv på forsiden, en etter en (i tilfeldig rekkefølge ;) ...). Da er det myyye lettere å få stemmer til dem og oppmerksomhet rundt det hele. Modding kommer nok MYE høyere opp på "vanlige folk"'s lister da. Sikkert mange moddeshops som vil sponse litt rundt det også, da oppmerksomheten rundt noe slikt VIL garantert føre til mersalg .... Hvis folk kunne sett i kommentar tråden til konkuransen så er det noen som har slengt opp en liten bildeserie 7016422[/snapback] Noen. Nettopp. Ikke alle. Men hvis bare reglene er strikte nok på at alle må vise det frem der så er jo alt greit... Ser fram til neste konkurranse uansett hvordan den blir. Kanskje må jeg gnu på med en HTPC. Nei, det er ikke så originalt i seg selv, men jeg skal lage den original hvis jeg blir med. Det kan jeg garantere . Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (...) 7018906[/snapback] (Er på jobb og gjør helt andre ting enn jeg skal, så å lese igjennom hva jeg skal quote tar jeg meg ikke tid til ) [Og ja, jobb på lørdag er IKKE gøy!] En liten oppfodring til neste konkurranse. Det burde være 2 nominajsoner og så burde av gjørelsen tas av en jurye. (er det rett skrevet? :S) Først en rask nominajson hvor de som bare meldte seg på på for pure f*** forsvinner og vi sitter igjen med 10-15 mer eller mindre _gode_ mods. (denne går relativt fort, 1-2 ukers stemming) Her blir det postet 1-2 artikler på forsiden med bilder fra denne konkurrsens vinnere .. (?) Så en ny nominajson av dem som overlevde første runde. Nå får alle en liten artikkel på forsiden til HW, en mod per uke. (i slutten av hver artikkel skal selvsagt alle moddene linkes til ) Så blir vi sittende igjen med 5-8 mods (som i teorien faktisk burde være gode) Nå er det juryen kommer fram og diskuterer hvem som faktisk skal vinne ut i fra brukestyrte kriterier. Da har vi en konkurranse som både vil lokke til seg sponsorer og flere stemmere! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du traff spikeren på hodet, bIskOp. Vi trenger en slags nominasjonsprosess syntes jeg også. Det eneste problemet nå er at gjennomførelsen sikkert blir vanskelig... kanskje. Men hvis det kan gjennomføres rimelig enkelt og greit og med sponsoravtaler i hver artikkel så kan det bli en lukrativ og bra opsluttet konkurranse! F.eks: Mod må være ferdig før eller i løpet at konk. (eller er det diskv.) Mod må være mer enn to katoder og et viftehull... Lakkering med mønster og vindu og forseggjorte kanpper ++ må sies å være en mod. Kanskje en konk om modding og en konk om BUILDING. Altså casebuild, fra bunn! De er det altfor få av!! Ellers så hadde bIskOp en god ide ja! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 I denne konkuransen som var nå, var det jo egentligt de samme reglene som du skreiv, men ble etter hvert litt mindre synlige og dratt litt i. Egentlig skulle de fleste vært disket i denne konkurransen, stort sett bare 2-3 som faktisk er ferdig med modden sin, men pga det hadde vært en ganske så kjedelig voting, fikk alle som hadde meldt seg på vært med. Men jeg er enig, konkurransen burde få mer status og planlegges god tid i forhånd, sånn at folk faktisk blir ferdig eller disket! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 12.10.06 er siste frist for å stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg