Ballus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har en lånedata nå og jeg har lagt innpå rundt 50 sanger innpå og lurer på hvordan jeg får dem over til ipoden uten og slette alle sangene som er innpå fra før av, uten å overføre alle sangene til dataen fra ipoden og så slette dem fra ipoden for så og overføre dem til ipoden igjen, sammen med de 50 nye sangene. Vil helst ikke slette 1000 sanger. Er det noen som vet hvordan? Takker for alle svar Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har en lånedata nå og jeg har lagt innpå rundt 50 sanger innpå og lurer på hvordan jeg får dem over til ipoden uten og slette alle sangene som er innpå fra før av, uten å overføre alle sangene til dataen fra ipoden og så slette dem fra ipoden for så og overføre dem til ipoden igjen, sammen med de 50 nye sangene. Vil helst ikke slette 1000 sanger.Er det noen som vet hvordan? Takker for alle svar 6887310[/snapback] Hæ ?? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke helt hvorfor det å formatere ipoden skal være et alternativ.. det er da bare å legge dem over etter installasjon av drivere evt. mediaprogram med støtte for iPod, Mediamonkey f.eks. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har fiksa d... jeg la sangene over til dataen for så og legge dem tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå