Ozelot Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! På jobben har vi en laptop som ble kjøpt inn til en av de ansatte som jobb-pc. Pc'en er maks 6 mnd'er, og nå i ettertid ser jeg at det er komt sprekker på de to punktene som holder skjermen. Siden dette er et bedriftskjøp, hvilke rettigheter har en di dette tilfelle ? Må en vente til skjermen faller av, eller kan en kreve ny pc eller en reparasjon av pc'en allerede nå ? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 bare å ringe til der dere kjøpte den, garantien gjelder vel like fullt ut som privar som bedrift meiner jeg.. elevene her skulle kjøpe pc gjennom skolen, noen var defekte, og noen har blitt det etter de har fått de, men ringte til dell, og da kommer det en dud og fikser på det som er gæli.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå