Joachim_F Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 History Channel: Civil War er et førstepersons actionspillet hvor handlingen foregår under den amerikanske borgerkrigen. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) syns det så litt kult ut jeg, men er redd det ikke kommer i norske butikker forsten så er det ikke 10th manassas. men 2nd manassas, som dere foresten ikke har annmeldt enda Endret 18. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 forsten så er det ikke 10th manassas. men 2nd manassas, "Husk å sjekke tittelen før du publiserer" tenkte jeg... før jeg publiserte. Takk, har rettet det nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 syns det så litt kult ut jeg, men er redd det ikke kommer i norske butikker forsten så er det ikke 10th manassas. men 2nd manassas, som dere foresten ikke har annmeldt enda 6887195[/snapback] Hvorfor tror du det ikke kommer til Norge? Ellers så høres dette kjempegøy ut ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 vel, tror den blir gitt ut som activision value(activisions bilig tittler) og de gis bare ut usa. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Men borgerkrig er dritgøy, med lange ladetider (på våpnene) og Gatling Gun, teh ultimate überweapon! Håper vi får det her til lands. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 ellers er det jo bare å bestille fra usa. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 ellers er det jo bare å bestille fra usa. Ja, det skulle ikke være noe problem med et billigspill. Men det er fortsatt en sjanse for at det kommer til Europa, kanskje via Zoo Digital (som allerede har gitt ut noen Activision Value-spill i Europa). Vi får se, og krysse fingrene. Kan jo også tenkes det også blir solgt via nedlastning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 synd hvis spillet blir gitt ut under value, da den ikke vil få noe reklame eller publisitet, når bull run ble gitt ut under value var det ingen som viste noe om spillet, og nesten het umulig å få i Europa. men når Bull runs oppfølger ble gitt it var det paradox som sto for utgivlesen, og da var det helt anderledes da dukka det opp andmelelser over alt og reklame. er synd når små spill som kunne blitt populære ikke får noe reklame så de forblir ukjente. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da har spillet blitt sent fra EBgames.com. kommer vel med en liten omtale når jeg har prøvd det litt Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette fristet veldig. Endelig en annerledes FPS, tenkte jeg! Så leste jeg en user-review på Gamespot som ikke var særlig nådig, og i.o.m. at spillet ikke har multiplayer så ble det straks mer uinteressant. Tror det kunne blitt moro med lange ladetider, litt unøyaktige våpen, kanoner, hest og sabel etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg