vargaz Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Noen som vet? Trenger hjelp til dette.. snakker om noe røresak, kylling og 1stk frityr gryte.. Tips på andre innbakte delikatesser ønskes også.. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det tempurarøre du er på jakt etter? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Vet ikke... men sleng den ut.. påenget er at den skal frityr stekes elns. men må ha noe røre elns irundt den... *Sorry for så mye "elns", men jeg har rett og slett ikke peiling på dette.. Endret 18. september 2006 av vargaz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 *Snart middagstid begynner å haste litt etter oppskrift... Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det frityrdeig du tenker på? Det er en røre som f.eks. blekksprut ( akkar ), fisk, grønnsaker osv dyppes i før de frityrstekes, ja så har jeg oppskrifter ett sted etter mine glansdager som kokk. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 host dem opp? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 For å få frityrkokt noe så trenger du vel en gryte full av kokende fett? Eller finnes det andre måter? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Med andre ord temurarøre: 3 dl blå farris ca 2½ dl hvetemel 1 dl maisenna mel 2 ss bakepulver ½ ts salt Jeg foretrekker rapsolje til fritering. Har også prøvd ut andre varienter som inneholder øl, men denne er litt mer nøytral og passer for "norske" ganer. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 ok får prøve denne.. har også lest en del med øl osv ja... virker som om denne er litt lettere Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det var tanken siden det er et par gastronominubs her på forumet Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hehe, ja ikke sant Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hvis du går på en eller annen "invandrer sjappe" vet jeg det selges ferdig ting til å blande i vann.Eller du kan forsøke et stort supermarked med godt utvalg i utenlandsk mat.!Finner du ikke no her er du god Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Bor i namsos, er ikke akkurat så mye invandrer sjapper... er en.. men de har jo ingenverdensting på sine 15kvadrat... Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det bør du ikke si før du har vært og hørt,for det er veldig vanlig rundt forbi! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå