kris10an Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Noen som vet hvor det finnes? Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 du må ikke spørre etter crack og warez her på forumet . Du risikerer og bli bannet av de som driver forumet. Lenke til kommentar
Gadgetman! Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det er vel enkelt.... Ta godt tak i CD'en med begge hender og bøy.... Nå, STIKK AV FORP**TE DRITTSEKK! Er du klar over at dersom noen posta info om å cracke XP så kunne forumet blitt stengt? Dessuten, kva i alle dager skal du med den søpla uansett? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 WinXP er bedre enn alt annet (utenom linux dah...:smile:) på min maskin!!!! Fjellstabilt!! Kan ha på PC'en i en hel uke i strekk uten at det gjør no. Jeg bare restarter for å være sikker :razz: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Uansett hvor stabilt Windass er, vær så snill og ikke post forespørsler om cracks og slikt her. Vi liker dette forumet og vil beholde det videre. -P- Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Du bør ikke snakke om cracks her! Ikke spesielt lurt så du vet det.. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Det er veldig bra at de brukerne som er blitt varme i trøya på dette forumet tar et klart standpunkt mot piratvirksomhet, MEN hvordan kan nye brukere vite om dette ? Hvor er policy for forumet som forteller hva man kan spørre om ? Det burde være godt synlig fra alle deler av forumet. Jeg kan ikke se noen policy verken ved registrering eller ved bruk av forumet. mvh TErje Lenke til kommentar
kris10an Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Sorry! Jeg tenkte meg ikke om.:oops: Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 ikke det att jeg bryr meg om folk henter warez eller cracks , da jeg gjør det selv . men jeg respekterer reglene her på forumet og prater ikke om slikt her :smile: Lenke til kommentar
Gadgetman! Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Quote: On 2001-12-13 13:54, Typhon skrev:WinXP er bedre enn alt annet (utenom linux dah...:smile:) på min maskin!!!! Fjellstabilt!! Kan ha på PC'en i en hel uke i strekk uten at det gjør no. Jeg bare restarter for å være sikker :razz: Å ja.... Nja, jo... Selv så restarta eg OS/2 en gang i måneden... (den tiden den stod på et anna rom. Nå slår eg den av når eg må sove. Alle de SCSI diskene bråker noe så... :smile: Lenke til kommentar
pepter Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Tenk deg litt om! enklere ting å få tak i finnes ikke [ Denne Melding var redigert av: pepter på 2001-12-15 07:03 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Bruk heller det gamle forumet til warez o.l.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå