Ni kon Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. Tenkte vi kunne ha en tråd for de litt mer kreative sexleketøyene som er der ute. Og siden jeg starter tenkte jeg å finne frem noen ekstra spreke leketøy som for mange her inne fremstår som nye: Happy Hoppers Denne var rett og slett genial. Sier litt om "oppfinneren" når han klarer å lage noe så enkelt ut av et produkt som garantert ikke var ment til dette Bodybouncer Morsom sak jeg tror gutter med litt overvektige kjærster vil ha spesielt nytte av Har dere noen leketøy vi bare må høre om? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bodybouncer Morsom sak jeg tror gutter med litt overvektige kjærster vil ha spesielt nytte av 6887001[/snapback] Haha! Den var jo genial, genial, GENIAL! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bodybounceren så utrolig chill ut for jentene. Personlig er jeg ikke så fan av sexleketøy osv, liker bedre å være litt kreativ og bruke ting man finner i rommet (nei, jeg tenker ikke på å stikke stolbein inn forskjellige steder eller noe). Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Welcome to the bodybouncer. A bran new way to enjoy sex, it offers some of the most novel and sensual erotic experiences ever concived. *overbevist* Hele greien virker som om den er konstruert for de som ikke har så god fysisk utholdenhet. Kanskje for bestemor og bestefar med beinskjørhet? Usj, ekle bilder i hodet. :S Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Enig med Vero_NiCa; GENIALT! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Enig.. Bodybouncer var genial.. Partyhopper må være veldig myk.. tror det kan bli litt vondt hvis den er hard. Men så er ikke jeg av det kvinnelige kjønn ,men hver gang jeg har brukt en vanlig hoppeball så kan det gå litt voldsomt for seg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hahahahhahaha^^ den siste der så fantastisk ut!:-D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kreativiteten er det i det minste ingenting i veien med hos folkene som designer disse sexleketøyene :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Om jeg hadde blitt presset til å bruke noen av de der hadde jeg heller begått selvmord. Andre derimot kunne man overlevd. Morsomt er det anyways Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Får klaus bare jeg tenker på den her ugh... Inflatable Rubber Hood and Gag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Men sånn som den siste der er jo ikke sånn man kjøper og bruker om man har "vanlig" sex.. Det er for de som har kommet litt lenger, og kanskje er litt mer inn i f.eks BDSM. Det krever tillitt for at man skal kunne bruke sånt. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) haha :!: . masse masse rart her edit: den der ballevekt-tingen så da forferdelig vond ut Endret 20. september 2006 av Gorbag Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Men sånn som den siste der er jo ikke sånn man kjøper og bruker om man har "vanlig" sex.. Det er for de som har kommet litt lenger, og kanskje er litt mer inn i f.eks BDSM. Det krever tillitt for at man skal kunne bruke sånt. 6901863[/snapback] En del av de som egeulf postet ligger da veldig langt utenfor "vanlig sex" ? Jeg hadde hvertfall neppe dratt frem en 40cm-dildo tykkere enn en knyttneve, eller pakket vesle-generalen inn i en bitteliten lærsekk, under et vanlig samleie. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, selvfølgelig ikke. Jeg bare håper ikke folk lar seg skremme og tror at dette er noe alle har gjemt nede i nattbordsskuffene sine. Det var ikke kritikk eller noe (overskriften sier vel det meste i denne tråden). Greit, jeg gir meg! :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Greit, jeg gir meg! :!: 6902224[/snapback] Jeg som begynte å få forhåpninger Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ok. Kan man egentlig si at disse sexleketøyene er "syke"? Hva er i tilfelle et normalt sexlektøy? Kan man sette standard på dette? Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ok. Kan man egentlig si at disse sexleketøyene er "syke"? Hva er i tilfelle et normalt sexlektøy? Kan man sette standard på dette? 6902274[/snapback] definisjon på hva som er sykt og hva som er normalt skal du lete lenge etter. alt er individuelt. men disse er da litt utenom det vanlige vil jeg påstå Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Ok. Kan man egentlig si at disse sexleketøyene er "syke"? Hva er i tilfelle et normalt sexlektøy? Kan man sette standard på dette? 6902274[/snapback] Sexleketøy som en ikke finner på kondomeriet? jeg har iallefall ikke funnet noe der som kan kategoriseres som syke sexleketøy, kan godt hende noen har en annen mening om det. Endret 20. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Anal Ring Toss er jo bare en alternativ måte å "kaste på stikka" .. Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 HUff, folk finner på mye rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg