JonezDaMan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Speczzzzz: HK: Asus A7N8X-DELUXE (nForce2) SK: GeForce FX5700 Ultra RAM: 2*1GB (Apacer) PC3200 Hei. Når jeg starter opp pc'en kommer den seg heeelt fram til den svarte skjermen rett før login-screen vanligvis dukker opp, men nå fant den plutselig ut at den ikke ville gå lenger. Det som skjer er at musepekeren dukker opp, dog forbi høyre del av skjermen. Jeg kan dra den inn i bildet men trykker jeg på en av museknappene får jeg bare den vanlige 'feil-lyden'. Drar jeg musa ut av skjermen til høyre igjen så kan jeg trykke, og ingen lyd kommer. Men uansett, dette kan det jo hende at ikke betyr en dritt. Poenget er vel at jeg nylig oppdaterte hovedkort-driverne ganske kraftig da det var 2-3 år siden sist eller no : Oppdaterte til 5.10. Har også kjørt defragmentering nylig. Regner uansett med at det har med de nye driverne å gjøre. har ikke flashet biosen på år og dag. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre i og med at jeg oppdaterte hovedkortet. Håper noen kan hjelpe! koz og klemz Oppdatering: Det er her snakk om Windows XP Pro SP2 Endret 18. september 2006 av JonezDaMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Speczzzzz:HK: Asus A7N8X-DELUXE (nForce2) SK: GeForce FX5700 Ultra RAM: 2*1GB (Apacer) PC3200 Hei. Når jeg starter opp pc'en kommer den seg heeelt fram til den svarte skjermen rett før login-screen vanligvis dukker opp, men nå fant den plutselig ut at den ikke ville gå lenger. Det som skjer er at musepekeren dukker opp, dog forbi høyre del av skjermen. Jeg kan dra den inn i bildet men trykker jeg på en av museknappene får jeg bare den vanlige 'feil-lyden'. Drar jeg musa ut av skjermen til høyre igjen så kan jeg trykke, og ingen lyd kommer. Men uansett, dette kan det jo hende at ikke betyr en dritt. Poenget er vel at jeg nylig oppdaterte hovedkort-driverne ganske kraftig da det var 2-3 år siden sist eller no : Oppdaterte til 5.10. Har også kjørt defragmentering nylig. Regner uansett med at det har med de nye driverne å gjøre. har ikke flashet biosen på år og dag. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre i og med at jeg oppdaterte hovedkortet. Håper noen kan hjelpe! koz og klemz Oppdatering: Det er her snakk om Windows XP Pro SP2 6886817[/snapback] Har du TV-ut? Jeg kom borti noen knapper ehr om dagen som ga liknende resultat, da var TVen satt som standardskjerm og dataskjermen var ikke aktivert Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 hadde du prøvd å flash biosen sa du? viss ikke så prøv det.. rene vidundermedisinen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Trykk F8 under oppstart og forsøk gjenoppretting av systeminnstillinger. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå