Gå til innhold

Elprice - Irriterende lave priser - og service..

Anbefalte innlegg

Jah, så var det Elprice da, jeg gikk for tilbudet deres på en Acer bærbar pc til 7000,- kr.

For 2 uker siden bestilte jeg den sammen med en ryggsekk.

Jeg venta spent på at den skulle komme på posten men etter 4 dager hadde den enda ikke kommet og når man da ringte kundeservicen dems så fikk man ikke svar.

Dagen etter (lørdag) fikk man vite at den skulle bli sendt (mandag) for de fikk den først inn på lager fredagen. Jaja tenkte jeg, så da måtte jeg utsette gleden min. Dagene gikk og gikk (sakte) og onsdag var dagen kommet da jeg endelig skulle få min bærbare pc. Men neida, ingen pakke fra Elprice å se. Ringte dit og da fikk man høre at de hadde enda ikke send pcen pga. de venta fortsatt på ryggsekken skulle komme på lager (hvorfor ringte de ikke å nevnte dette?!?! Begge varene står er på lager!) Enda en gang en skuffelse, men de lovte at de skulle sende den så jeg fikk den på lørdag/mandag. Jeg sa de kunne sende ryggsekken senere.

Og jeg gleda meg seff. Idag (mandag) sjekka jeg posten men ingen pakke. Ringte til de på elprice og da fikk jeg høre at den ikke er sendt og at bestillinga ikke er delt opp som de sa de skulle gjøre! Hvorfor delte ikke Elprice opp bestillinga som de sa de kunne gjøre og sende pcen min på torsdag? Hvorfor ringte de ikke og nevnte dette? Gud veit. De så ingen endrig på bestillingen min sa de.

Idag er jeg så forbanna pissed pga Elprice, ødela dagen min rett og slett. Så utrolig dårlig kundeservice altså! At det faktisk er mulig. De fikk vertfall høre en del bra kjefting. De sa de kunne ringe opp å høre om jeg skulle ha pcen eller ikke.

2 timer etterpå har jeg enda ikke fått en telefon fra de.

Ikke i verden om jeg skal ha den pcen fra de, bestilte meg en annen med litt bedre spesifikasjoner fra psdata for 1000 lappen mere..

Siste ord fra meg som jeg mener: Elprice suger!!

Takk for meg, kanskje de har lave priser men det hjelper ikke når servicen er elendig!!

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I juni 2005 sendte jeg inn et veggfeste til en LCD-TV da jeg ikke hadde mulighet til å feste det på veggen pga størrelsen. Jeg sendte det da som angrefrist, og etter 1-2 ukers tid ringte de meg for å få kontonummeret mitt (som jeg allerede hadde oppgitt). Så pengene mine fikk jeg, og varene (veggfestet og LCD-TVen) kom fort og greit. Ingen problemer. Dog er jo dette over 1 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...