Gå til innhold

xp pro x64 - visning av metadata, f.ex på mp3?

souljah

Anbefalte innlegg

xp pro x64 - visning av metadata, f.ex på mp3?

i høst så gikk jeg over til x64 plattformen,

og i de siste ukene så er det en ting som har vært et spesielt irritasjonsmoment,

- når jeg lar kusøren hvile over f.ex en mp3 fil så får jeg ikke lengre tilgang til metadataene / service tagen til denne filen - ganske så upraktisk og produksjonsreduserende når jeg går gjennom tusenvis av mp3 filer, når jeg benyttet x86 var dette aldri et problem,

en annen ting er at windowsmediaplayer har tatt over hele høyreklikk menyen i explorer, slik at andre programer som f.ex db poweramp's "convert to" funksjon ikke lengre er så tilgjengelig som den var før... det er blitt en altfor lang prosess få tak i dette programmet nå.. prøvde gratisversjonen av xplorer2 og da fikk db poweramp "convert to" tilgang på høyreklikk men det var fortsatt ikke tilgang til metadata,

vet at jeg kan benytte mediamonkey for å få denne infoen - men saken er at på x86 var det overhode ingen problemer med å lese metadata, og høyreklikk tilgangen for f ex db poweramp var utmerket - så for meg er dette en stor bug ved x64 som bare må løses overtid..

det jeg håper på nå er at noen her inne vet om en løsning for dette problemet..

tok å ringte microsoft norge tidligere idag, men der visste de ikke noe, jeg fikk beskjed om at de ikke hadde noen søkeverktøy for problemløsning på x64... (ganske så foruroligende synes nå jeg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...