Delux Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hallo folkens Sitter her med win-xp som sikkert mange andre gjør. Ok saken er den at jeg vi gjerne få satt på påloggingspassordet, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal sette det på. På kameratene mine sine PCer kunne man slå det på inne på [Controlpanel->User Accounts], det kan ikke jeg merkeligt nok ikke. Noen av kameratene mine meinte at du måtte enabla det i installeringa av XP, hvis dette er tilfelle hvor får jeg(hvis det er muligt) retta det opp? Takker for svar. mhv André _________________ ASUS P4S533 Northwood 1800mhz @ 2400mhz :smile: 512 DDR Apacer Geforce 4 Ti 4400 Chieftec Scorpio midi Plextor 40x Hyundai "19" Telenor ADSL 384/128 :sad: :smile:Le ikke av alderdommen - be om at du selv vil nå den. [ Denne Melding var redigert av: Delux på 2002-10-30 16:47 ] Lenke til kommentar
Delux Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jo, du kan sette på passord gjennom Control panel -> user accounts. Men du kan også få passord ved å trykke windows-knappen+r -> lusrmgr.msc -> enter Høyreklikk på kontoen, og velg set password. Lenke til kommentar
Delux Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Ruten der jeg kan enable passord er skravert der.. Hmmm, noen andre forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå