ostehøvel Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei har en Fujitsu Siemens bærbar pc med Windows Xp når jeg logger på den brukeren som ligger inne så kommer bakgrunnsbildet opp, men mer skjer ikke.. Jeg kan få frem oppgavebehandling, og jeg ser at explorer kjører, men den bruker 100 % av cpuen.. Jeg har ikke passord til administrator så jeg kommer ikke inn der heller.. men det er en gjestekonto som fungerer fint, men den har jo ingen rettigheter.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Prøv å kill explorer og restart den. Se om det hjelper. Prøv å kjør "control panel" fra oppgavebehandlingen, da kan du opprette en ny adminbruker eller gi adminrettigheter til den andre kontoen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 sikkert noe bugg med brukeren du bruker. bruk erd commander, og få tilgang til admin kontoen (bytte passord) og lag deg en ny bruker, det burde funke Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 ja det er noe bug med den ene brukeren.. jeg får prøve meg på erd commander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå