Gå til innhold

Tips til "tactics" spill til PC?


Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av det jeg kaller "tactics" sjangeren. Type Final Fantasy Tactics, Oger Tactics; Knights of Lodis.

Har prøvd LOTR Tactics (PSP) og venter på DD Tactics til PSP.

 

Men finnes det noen nyere slike spill til PC?

 

[edit] Endret emnetittel

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Du kan jo alltids prøve Fallout serien da. :) De spillene er veldig morsomme og vil holde deg foran skjermen i timesvis.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Skaff deg PS1 og Vandal Hearts 1 & 2!

 

Du har sikkert prøvd Advance Wars serien og ikke likt denne? Samme som meg i så tilfelle. Onimusha tactics er jo et annet spill.

 

Ellers så synes jeg det kommer altfor få slike spill til Norge, det virker som det ikke er særlig grobunn for slike spill i Europa dessverre.

 

Prøv Silent Storm for PC også, selv om det "tar av" utover i historien.

PS: Jeg aner virkelig ikke hvor mange timer jeg har brukt på FF:Tactics (men vi snakker noen hundre)

 

Edit: Oops, så ikke før etterpå at det kun var til PC, men men, tipsene er gode uansett, du har tydeligvis en GBA liggende siden du har spilt FF:T :D

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Edit: Oops, så ikke før etterpå at det kun var til PC, men men, tipsene er gode uansett, du har tydeligvis en GBA liggende siden du har spilt FF:T :D

6894324[/snapback]

 

Faktisk så har jeg FF:T til PS1! Men har en GBA liggende ja. Det ble litt spilling på det, vel ganske mye egentlig. Etter min mening det spillet ved siden av FFVII jeg digget mest på PSOne

Har Vandal Hearts 2 ;)

Skal kikke på Silent Storm og Onimusha tactics.

Faktisk ikke sett på Adwanced Wars serien :blush:

 

[edit]

Smaken er som baken, den er delt. Hvis man liker Tactics spill kjeder man seg ikke :cool:

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
Ja Fallout serien er bra :)    prøv ut Fallout Tactics :Ddet beste spillet i serien.

6887079[/snapback]

 

 

:no:

 

En skal ikke banne i kirka!

6892695[/snapback]

 

 

 

jaha?

6893904[/snapback]

 

:!: Jepp Fallout Tactics :ermm: og nemne det spillet er det samme som å seie helvete i kyrkja ;) .. verre skit skal du leite lenge etter. Prøv også X-Com Ufo enemy unknown og Ufo Terror from the Deep. men desse er fra 94 og 95 :p

Lenke til kommentar
Ja Fallout serien er bra :)     prøv ut Fallout Tactics :Ddet beste spillet i serien.

6887079[/snapback]

 

 

:no:

 

En skal ikke banne i kirka!

6892695[/snapback]

 

 

 

jaha?

6893904[/snapback]

 

 

Det er like stygt som å si følgende:

 

- Broken Sword 3 er den beste i serien

- Monkey Island 4 er den beste i serien

- Heroes V er den beste i serien

- NFS Underground er den beste i serien

 

Visse ting sier man bare ikke...

Lenke til kommentar
Takk for tips.

 

Ser at jeg kan få hele serien for 7,99 GBP på play.com. :)

 

[edit]

da var det bestillt :thumbup:

6893758[/snapback]

 

Husk at du er nødt til å manuelt instalere Fallout 1 og 2 når du bruker xp, det er ikke spesiellt vanskelig men jeg har sett mange som har klagd når det "ikke funker".

 

howto

(PS. det er en liten feil i guiden der: det er fallout.cfg for fallout 1, men det er mapper2.cfg for fallout 2.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...