HoaXed Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Enkelt og greit spørsmål: Hva heter disse arkene? Prøver å finne på binders, men husker ikke nøyaktig hva det heter? EDIT: Er dette slike ark: http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?act...&loc=itemDetail Endret 18. september 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det er slike ark du er ute etter ja. Transparenter. Har dere ikke prosjektor da? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har alltid kalt dem 'overhead ark'. Vet ikke om det er riktig. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Det er slike ark du er ute etter ja.Transparenter. Har dere ikke prosjektor da? 6886576[/snapback] Siden jeg heldigvis er en del av indigo prosjektet til ØFK, såkalt morgendagens skole ahr jeg også æren av interaktiv tavle Hadde aldri nærmet meg en sånn overhead igjen. Men skal bruke det til noe i UB'en vår, takk for hjelpa forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå