klure Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Får skrapelyder i høytalerne når harddiskene mine jobber, har prøvd med flere drivere men akkurat det samme på alle. Problemet kom etter at jeg satte 2stk WD 80giga SE i RAID. Noen som har erfaringer med og/eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har akkurat samme problemet. Når cd`ene spinner opp i cd-rom`en hører jeg det i høytalerne. Ganske slitsomt i lengden, så noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 http://www.sudhian.com/faqs.cfm du kan se her... bertie Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Kjøpte meg Audigy i stedet nå, men er **** meg det samme der også... Disabla IDE2 kontrolleren da jeg ikke bruker den til noe som det står i den faq'en i posten ovenfor. Da gikk knitringen ned betraktelig, men fortsatt hører jeg den når hd'ene jobber... Ingen som har en løsning på dette? Løsningen bør helst ikke gå betraktelig utover ytelsen på maskinen... Sinnsykt irriterende og jeg gidder ikke å ta meg råd til å kjøpe enda et nytt lydkort... Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg da? Må da være noen der ute med samme hovedkort og lydkort +kjører RAID... Anyone? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 10:13, skrev klure:Er det ingen som kan hjelpe meg da? Må da være noen der ute med samme hovedkort og lydkort +kjører RAID... Anyone? Lese den FAQ'en kanskje.. :razz: Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Har selvfølgelig lest faq'en... Argh!! Men ingenting av de tingene som ikke senker ytelsen på maskina mi i tillegg funker... Det jeg lurer på er om noen har klart å bli kvitt dette problemet. Hva gjorde dere for å få til det? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-10-30 18:15, skrev Monhart:Jeg har akkurat samme problemet. Når cd`ene spinner opp i cd-rom`en hører jeg det i høytalerne. Ganske slitsomt i lengden, så noen som har en løsning på problemet? Gå inn på Creative Mixer og "mute" CD-audio. Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Fortsatt ingen som har svar på problemet mitt? Lenke til kommentar
klure Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 ingen?.... *snufz* Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har du prøvd å "muta" alt, én etter en? Da kan du i allefall være heldig å lokalisere feilen. Ellers har du vel sjekket ALLE kontaktene i eller på PCen? Lenke til kommentar
klure Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Har alt unntatt wave/mp3 og den første tingen muta... Det er som sagt noe med hd'ene som gjør at det blir skrapelyder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå