Supervisor Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. Jeg kjøpte nytt Sony DCR-SR90 for 5500 kroner. Jeg ville egentlig ikke det, men var litt "rask på triggeren". Mitt spørsmål er, som sagt, er dette kamera verdt de 5500 kroner? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Driver å ser på det kameraet selv, hvor fikk du det til 5500 ? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Beklager sent svar (var på ferie). Jeg kjøpte den på QXL ved en feil - trykte på knappen uten å tenke først. Hvis noen er interessert, jeg kan selge den for 5600 + porto (det samme som jeg ga for den). Kamera er helt UBRUKT, ikke engang koblet til strøm. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei.Beklager sent svar (var på ferie). Jeg kjøpte den på QXL ved en feil - trykte på knappen uten å tenke først. Hvis noen er interessert, jeg kan selge den for 5600 + porto (det samme som jeg ga for den). Kamera er helt UBRUKT, ikke engang koblet til strøm. 6985697[/snapback] Jeg er innteressert Sender deg melding jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå