aklla Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 jeg skal nå kjøpe forsterker til 2x XSLD125P5... men jeg vet ikke hvilken forsterker jeg skal ha, jeg vurderer 2x XMSD51X, men noen andre som har foslag, har også tenkt på kanskje 1x XMSD61X har begrenset med plass, så det beste hadde vært 1 forsterker... har ett begrenset utvalg, se http://www.serviceavdelingen.no for hva jeg kan velge i... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Forsterkeren har en Nominell utgangseffekt på 300 W, som jeg antar at er rms watt. Subbene er 300 rms watt. Skulle jeg valgt sony utstyr, måtte jeg sikker ha hatt to XMSD61X. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) har en magnat monoblock, som skal funke til å dra en av dem, tenkte jeg kunne kjøpe en kicker på den andre, er dette å anbefalle eller?? 2 forskjellige forsterkere på elementer... forslag? edit: koster meg ca 7000 for 2x høytalere, 2x kasse og 2x forsterker, har lite lyst til å bruke så mye på lyd, spess når jeg har en del fra før... Endret 19. september 2006 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå