gEnEsis_AiX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) prisguiden bommer litt i sitt søk når jeg skal søke på maskiner med core 2 duo. Men, noen som har alternativer til maskiner, ultraportable med Core 2 Duo`? forruten dell xps1210 that is gjerne med god batteritid, og skjermkort (eller?) Endret 18. september 2006 av gEnEsis_AiX Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du kan jo ta en titt på XPS M1210? Å kalle den ultraportabel blir vel kanskje litt diffust (2kg?), men er den eneste jeg vet av med core 2 duo. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 prisguiden bommer litt? hvordan da? uannsett, når jeg gikk i prisguiden fant jeg to, men butikkene får de ikke inn før om ca en måned (16.10) Link til søket i prisguiden regner med at du mener dedikert skjermkort når du skriver "gjerne med god batteritid, og skjermkort (eller?)". hvis du vil ha noe annet enn integrert intel grafikk er nok 1210 det eneste valget dessverre. og da får du ikke god batteritid (med mindre du går for det største batteriet, men da er du plutselig et lite stykke over 2kg) Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 hmm, litt uklar i min tale her visst. veit om de to asusene, men liker de dårlig. hva angår dell xps1210 er den lit tfor tung:§ og gjerne god batteritid og dedikert skjermkort går vel ikke akkurat hånd i hån (hvertfall lite bra skjermkort i 12" ) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er Core 2 Duo alfa og omega? Om du slipper ned til Core Duo blir jo utvalget straks hyggeligere... Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Er Core 2 Duo alfa og omega? Om du slipper ned til Core Duo blir jo utvalget straks hyggeligere... 6888535[/snapback] ja core 2 duo er alfa og omega! ytelses forskjellen er ganske stor ihh. core duo... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva skal pc'en brukes til? arbeidsområder, programmer? både core duo og Pentium M er jo kraftige prosessorer selv om core 2 duo er enda bedre... og vit at forskjellen mellom core duo og core 2 duo ikke er så veldig stor før du får pc'er med santa rosa brikkesettet til våren... Lenke til kommentar
Cx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kunne tenkt meg en lignende datamaskin selv, og lurte på om noen av dere hadde alternativer med Core Duo prosessor. Og ihvertfall 1GB RAM. Helst uten integrert skjermkort. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er Core 2 Duo alfa og omega? Om du slipper ned til Core Duo blir jo utvalget straks hyggeligere... 6888535[/snapback] ja core 2 duo er alfa og omega! ytelses forskjellen er ganske stor ihh. core duo... 6890902[/snapback] det stemmer ikke, største forskjellen er støtte for 64bit. forskjellen er der men ikke noe drastisk. Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 santa rosa? venter jeg da? jepp... vil ikke waste altfor mye peng på tull nå, det har jeg gjort nok ganger... drit lei det. men sånn er verden, og sånn vil det alltid være.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Om ikke så lenge kommer det 4 kjernersprosessorer fra intel(slutten av året). Er du villig til å vente. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Wait'til you die,mate... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Om ikke så lenge kommer det 4 kjernersprosessorer fra intel(slutten av året). Er du villig til å vente. 6899161[/snapback] 4-kjerneprosessorer (Kentsfield) vil vel ikke komme til bærbare på en stund? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tror det blir både sommer og vinter igjen før vi ser 4 kjerner på en bærbar. Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er dette et alternativ? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66930 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Han skulle ha core 2 duo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå