Gå til innhold

Komplett data??? Di største snytra som finnes !!!


Anbefalte innlegg

De første eg opplevde da eg bestilte fra komplett i sommer var at eg fikk et Defekt hovedkort.Etter en time med krangling i telefonen fikk eg en nytt kort...Etter de var de rammen sin tur... samme kjede her.... De tok 1,5 før di klarte å sende pakken . Til sammen så tokk de 2mnd før eg fikk .. da hadde prisen på hoved korte og rammen godt ned med 350kr til sammen.....Nå har de gått 4mnd. og så fikk eg en reinging på 346kr for noe di porstår at di har betalt ut til meg.... Haha ha

Når eg sender meil til di og ber om papir der de står min underskrift og at eg har mottat pengen , så får eg til svar :At de var sån , og at di ikkje skulle dra dette viare,,,.. Siden eg nekter å betale, så ble eg stenkt ute + at eg får puring på di 346.kr....

Fy f**n for noe folk alså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du klage på noe, prøv i hvertfall å forklare på en ryddig og ordentlig måte. Måten du har skrevet det innlegget på gjør at i hvertfall jeg tar deg useriøst.

 

Dårlig oppsett, fullt av stavefeil, rotete og hakkete språk... Huff - var ikke lett å forstå hva som hadde skjedd der i gården nei...

Lenke til kommentar

jonathan_ccc:

Ja, det var jaggumeg litt av en debut! Som førstegangs bruker av forumet, burde du kanskje ha valgt et litt mindre kontroversielt tema, for ikke å snakke om ortografien da!

Og butikken du omtaler, er faktisk en av de mest seriøse nettbutikkene som er tilgjengelig, så jeg kan aldri tenke meg at du høster særlig bifall eller medynk etter et så til de grader rotete og usaklig innlegg! Høyst sannsynlig har du deg sjøl å takke for situasjonen du beskriver, jeg er i allefall ganske sikker på det!

 

Foreslår at du leser litt mer lekser i stedet, og blir litt mer voksen i dine betraktninger før du legger ivei med flere skriverier her!

Og var jeg deg ville jeg nok fokusert på norskboka, først og fremst!

Forhåpentligvis har du ennå konfirmasjonen til gode?

Jeg håper inderlig det, for din skyld!

Lenke til kommentar

vet ikke hvor mange bestillinger jeg har hatt med komplett å gjøre men i hvertfall kan man ikke klage på servicen. en jeg kjenner fikk en ibm 120 gig med ene pinnen bøyd som gjorde at den ble deffekt. han sendte inn sin å fikk igjen en ny en..uten noe mer krangel..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-30 16:36, skrev KriFos:

Skal du klage på noe, prøv i hvertfall å forklare på en ryddig og ordentlig måte. Måten du har skrevet det innlegget på gjør at i hvertfall jeg tar deg useriøst.


Dårlig oppsett, fullt av stavefeil, rotete og hakkete språk... Huff - var ikke lett å forstå hva som hadde skjedd der i gården nei...


 

Helt enig.

 

Har selv også fått noe defekt fra komplett en gang, og en gang bestilte jeg feil vare. Jeg fylte bare ut returskjemaet samt la ved mitt kontonummer, og begge gangene var alt fikset innen en uke.

 

Komplett.no er vel en av de meste seriøse aktørene på markedet som har forholdsvis lave priser.

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

Den 2002-10-30 17:58, skrev knutern_:

Hei.

 

Tror dette er et tifelle av "fjortis hysteri" eller noe lignende... Personlig har jeg aldri hatt et eneste proble med bestilling fra komplett. Får håpe du finner ut av dette problemet ditt.

 

Mvh Knutern_

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Fjortis hysteri?

Hvordan da? Hvorfor er fjortiser "uvoksne"?

 

Ok, skjønner du ikke mente 14 åringer, men "fjortis" oppførselen men hvor enn jeg ser det, blir jeg så forbannet irritert, for jeg synes ikke at jeg har den "fjortis" oppførselen du/dere eldre kaller det..

Det og rakke ned på yngre med sånne uttalelser er "smålig" oppførsel og det er dere som skulle blitt kalt et ord som betyr "barnslig" oppførsel..

 

Hvor kommer det ordet fra?

 

Kan vel ikke påstå at alle som er 14 er sånn?

 

Håper du tenker deg om før du skriver sånne utrykk..

Sikkert flere der ute enn meg som er 14 og blir veldig irritert over sånne uttalelser..

 

MVH

Jørgen

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jgrondal på 2002-10-30 19:04 ]</font>

Endret av BrokenTomato
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-30 16:24, skrev jonathan_ccc:

Noe rare greier


 

Les over hva du har skrevet og prøv igjen! Da kan vi kanskje hjelpe, men dette er bare møl.

 

Som flere her i tråden har nevnt, så burde du virkelig skjerpe språket ditt. Ikke bare blir det vanskelig for oss andre å faktisk skjønne hva du mener, men alt du skriver virker useriøst og ganske fjortis (no offense) med sånt språk/staving.

 

For å bli tatt seriøst av en butikk, og ikke bli oppfattet som en drittunge, må språket være i orden. Videre må argumenter og saker du trekker fram være saklige. Tonen bør ihvertfall IKKE være frekk og eplekjekk... Da får du bare "the mushroom treatment" (foret med drit og holdt i mørket). En kundebehandler er kun et menneske han/hun også ... og useriøst drittkjeft gidder man ikke høre på. Man blir ihvertfall ikke MER innstillt på å gi ekstra service.

 

Og ved returer er det veldig viktig at du sjekker for alle mulige feil og legger ved en skikkelig feilbeskrivelse. Det er verken lett eller morsomt å få noe så komplekst som et hovedkort i fanget med en lapp det står "funker F. ikke !!! Drit butikk". Om ikek det er på plass, så er det ikke rart om det tar laaaang tid å få sjekka det og evt. nytt sendt i retur.

 

Etter språket å dømme vil jeg si at du ikke er spesielt gammel. Kanskje du har begynt for tidlig med å mekke pc? De fleste klarer å skru sammen en pc, men det er når ting ikke funker at fjortisene kommer til kort. Og da er det veldig kjekt å beskylde butikker for å bevist sabotere deg ved å sende ut defekte varer. Ikke for å stemple deg, men det er ikke rent få ganger folk har beskyldt butikker(og da ofte Komplett) for ditt og datt, mens det senere viser seg at de sjøl har dreti på leggen ... Bare et tips til ettertanke. :wink:

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

Fjortis hysteri?

Hvor kommer det ordet fra?

 

Kan vel ikke påstå at alle som er 14 er sånn?

 

Håper du tenker deg om før du skriver sånne utrykk..

Sikkert flere der ute enn meg som er 14 og blir veldig irritert over sånne uttalelser..

 

MVH

[ANONYMISERT ETTER ØNSKE] - 14år

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

fjortiss er ikke en alder men en tilstand (som mange på 14 er i...)

 

hvis du ikke føler deg truffet av å være en typisk fjortiss, hvorfor bryr du deg da? Ingen her som har sagt at DU er en?

 

må forresten si meg enig i de fleste svarene jeg har lest her.. her fortjener faktisk flameren å bli flamet :wink:

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Hei vil bare føye meg inn i rekken av personer som er fornøyd med Komplett.no og forsåvidt deres butikker, jeg handler for ca 50k - 100k pr år hos komplett og kan ikke si noe annet enn at jeg har fådt meget god service.

 

Personer her nevner også at ordlegging og fremtoning er vesentlig ved reklamasjoner noe det ikke er tvil om. Legger du frem din sak på en ordentlig måte uten å sette den personen i andre enden i et dårlig lys(personen han/hun er kun ansatt i et firma for å ta imot telefoner på reklamasjoner "don't give them a hard time")

Det står skrevet i en bok "at du skal behandle andre som du selv ønsker å bli behandlet"

Tror kansje at mange som klager på dårlig service i dette forumet ender opp i den katogorien som ikke behandler andre særlig godt

 

Håper også at du som person har tenkt gjennom saken før du offentlig går ut å prøver å ødelegge andres gode rykte

 

Hilsen en som ikke har noe mot fjortiser men mot personer som behandler meg som skit fordi de ikke vet hva de snakker om eller har hatt en real " brain fart" før de ringer

Lenke til kommentar

Har du ingen kommentar, jonathan_ccc?

 

Jeg er enig med de fleste her..

 

- du uttrykker deg på feil måte i denne tråden

- du har SIKKERT uttrykt deg på samme måte mot Komplett

- og allikevel har de gitt deg nye komponenter!!!

- at det har tatt litt lang tid er sikkert sommeren sin skyld

- PSData brukte også 2-3 uker på en retur av en død IBM-disk i sommer, men dette burde gå mye fortere nå!

 

Og forresten; ikke gni rambrikkene deres på tepper og klær, ikke ta dem med i badekaret og ikke klag på Komplett når det er din egen feil!

 

Beklager hvis du ikke har drept komponentene dine selv, jonathan_ccc. Var de defekte da du mottok dem, så er det selvsagt trist. Men som sagt, hva har Komplett gjort galt?

Lenke til kommentar

Kompiser de er ikkje første gangen eg bygger en Pc, Eg har dreve med de siden 1995 . Alså de er leve brøde mitt...

Skal ta de ponkt for ponkt.

1:Bestiler en vare i mai.

2: Får varen , den er defekt. (bruker por. utsyr til å koble (kobler med joring kabel for å ikkje gi den støt. ))Her snaker vi om hovedkorte.

3:sender varen tilbake. tar 3 uker for eg får kranglet til meg et nytt.

4: feil med rammen . 3 uker til før eg fikk en ny.

5:endlig fikk eg maskinen opp å gå

6: gått 3mnd så får eg Reining i kassen . 346kr for noe eg ikkje vet kva er.

7: Eg ringer til komplett, krangeler i ca. 1 1/2 time . og får til svar at di skal se på saken.

8: Får meil av en av økonomi folka og her sier han at Di gidder ikkje å bruke mer tid på dette ... at eg skal berre betale 346. så er saken ute av verden.Men når eg spør kva disse pengene dreiser seg om så gidder di ikkje å svare.

 

 

Kva er de Rigtige her. At eg får vite kvifor di krever 346.kr .Eller at eg berre skal betale di 346. kr for noe eg ikkje får vite kva de er. (eg har ikkje bestilt andre varer eller noe andre tjenester av di)

 

Eg synest eg har krav å vite kvifor di sender meg fakura på 346 og i tillegg så blir eg utesperret pga. eg sier ifra om at eg ikkje er intersert i å bet. for noe eg ikkje for vite kva de dreier seg om -.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...