whom Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg går IKT-driftsfag, og ble fortalt at vi skal lage en slik en fin gullbelagt bok på slutten av året med all data-relatert informasjon. Kort fortalt skulle den ligne på en lærerbok, som vi også har godt nytte av å presentere når vi skal søke om jobb. Karakteren vektlegges sterkt, og vi må gjøre vårt yttertste for å få den så grundig dekkende og presentabel som mulig. Jeg er sikker på at andre som har gått IKT-driftfag lager\har laget en slik gullbok. Jeg vil gjerne at vi tipse hverandre om ting\tang eks. Best mulig innholdfortegnelse. Ellers, så hadde det vært flotters om en som har fullført IKT kan legge opp sin gullbok, så jeg kan kikke hvordan det er gjort, slik at jeg har en aning om hvordan det skal bygges opp. Takker for svar. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Haha Dette fikk vi også vite at vi skulle gjøre når vi begynte på IKT... Var liksom en uke der vi skrev litt om noen komponenter. Så skjedde det ikke noe mere... Du minnet meg faktisk på det, så lite var den vektlagt... Håper dere får til noe bedre! Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke hørt om noe sånt enda her på heimdal i alle fall. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hørte aldri om noe sånt på Sjøvegan. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha Dette fikk vi også vite at vi skulle gjøre når vi begynte på IKT... Var liksom en uke der vi skrev litt om noen komponenter. Så skjedde det ikke noe mere... Du minnet meg faktisk på det, så lite var den vektlagt... Håper dere får til noe bedre! 6930312[/snapback] Det samme Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Er redd det ikke går i samme boller på IKT i Lyngdal. Boka skal stå for en stor del av karakteren og vi skulle prestere vårt yttertste. En hel bok av alt er så vidt at de fleste sliter med å begynne fra en kant. Derfor det hadde vært greit å fått noen tips. Aldri lagd en godt organisert "bok" før. Men tenker å samle opp alt, skanne inn i Word og så sette opp en slik en automatisk innholdsfortegnelse. Til slutt printer jeg ut alt og setter alt inn i en perm. Bedre måter å gjøre det på? Ellers, så mottas det med åpne hender linker om fagstoff dere mener har vært til god hjelp for dere. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hehe nei, har enda ikke hørt noe om det på sjøvegan i år heller:D Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg også skal ha en opplæringspærm og vise frem påslutten av tiden som Ikt lærling, hvis det er denne du sikter til? Noen som har litt hjelp til meg om hvordan man skal skrive i den? Endret 26. februar 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå