faaeri Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har tidligere skrevet om den lenge etterlengtede oppfølgeren til Olympus E-1. Mye tyder nå på at den vil bli vist fram under Photokina-messen om en uke. Les mer Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hipp hurra! Nok en ting å bruke mine penger på.... Seriøst - bra å se at Olympus endelig kommer med en interessant oppgradering til E-300'en min. E-300'en er flott på et par punkter (bildekvalitet, tilpasninger, sswf), men søkeren er for liten, autofokus'en er ikke 100%, og støyen på ISO 800 og ISO1600 er et problem (selv om Adobe Lightroom sin RAW-prosessering gjør en brukbar jobb i å dekke over problemet). Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det blir artig å se hva de klarer å skrape sammen. Syns det egentlig var på tide de kom med enda et nytt proffkamera.. Kanksje det kommer flere objektiver også etterhvert.. Noen som tør tippe pris på dette beistet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Aah.. Dette har jeg sett frem til i flere år Regner med at veil. pris vil havne på rundt 25.000>-30.000 for toppmodellen... Sannsynligvis vil det også lanseres en ny E-30, e.l., som skal dekke mellomsegmentet. Da E-1 ble lansert kostet jo huset alene 29.000.... Ah... Håper dog virkelig at de har ordnet seg med ny sensor.... Fuji hadde vært strålende... Har i dag forøvrig bestilt 7-14mm, samt SHLD-2 batterigrepet.. Håper sistnevnte er fremoverkompatibelt med E-3/E-5 7-14mm får jeg får 13.200.- fra stretto.no, og grepet har jeg kjøpt av en privatperson i USA for 1300.-, inkl. frakt. Han kjøpte to grep på en gang, og selger det ene, nytt i uåpnet eske fra olympus Selgeren er eigeren av www.fourthirdsphoto.com Ser forøvrig virkelig frem til 14-35mm F2.0 objektivet. Sannsynligvis kommer dette som KIT sammen med E-3 Mvh. TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg