Boralis Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg synes det er litt morsomt at alle driver å roper på konspirasjon mot IE 6886198[/snapback] Er ikke det "normalt" her på forumet å rope over seg ang de største som her eller om det gjelder Microsoft,Intel osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er ikke det "normalt" her på forumet å rope over seg ang de største som her eller om det gjelder Microsoft,Intel osv 6891833[/snapback] Eller noe som kan skape konspirasjonsteorier i utgangspunktet;) Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 hmm. IE - not in use. FF - not in use Opera - in use konklusjonen min er kva eg syns er best, ikkje ka andre synest. har brukt opera i mange år nå å er fornøgd.. bruk den nettleseren DU føler deg mest trygg på. men må inrømme dårlig sikkerhet på IE, Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Litt statistikk fra Secunia (bare fra 2006): Mozilla Firefox: 10 sikkerhetshull 60% Veldig kritiske hull 10% ikke fikset (1 sikkerhetshull) Internet Explorer: 14 sikkerhetshull 14% Ekstremt kritiske hull 50% Veldig kritiske hull 36% ikke fikset (5 sikkerhetshull) Det dummeste man gjør er å stikke hode i sanden og si at IE ikke er noe verre en Firefox. Det lureste man gjør er å bytte over til Firefox (eller Opera som har den beste historikken når det gjelder sikkerhet). 6886154[/snapback] Etter dere har slaketet meg nå vil jeg gjerne legge frem mine tall: http://arstechnica.com/news.ars/post/20060925-7818.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå