Steina Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg vurderer å skaffe meg 'Dell Latitude D620. Det er denne man får tilbud igjennom videregående skoler, iallfall i Nord Trøndelag. Jeg lurer da på, om noen har prøvd det, kjører denne Battlefield 2 godt med LOW instillinger? Altså med grafikken på sitt laveste. Noe annet tviler jeg på Ellers er det en veldig god bærbar å bruke. =) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tviler på det.. "Ingen overraskelser her heller, men som vi skrev i testen om Lifebook E8110 lyver resultatene i 3DMark noe for Intel-grafikken. Vi klarte ikke mer enn 4,5 FPS i laveste oppløsning i FarCry på denne maskinen, noe som er langt lavere enn de 44 FPS vi klarte med Thinkpad Z60m-maskine" Det sier kanskje litt. Er vel mest pga at det er et innebygget grafikkort.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvorfor ikke bare teste? Du har jo en sånn maskin til låns har du ikke? Evt kan du jo prøve på min Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Tviler på det.. "Ingen overraskelser her heller, men som vi skrev i testen om Lifebook E8110 lyver resultatene i 3DMark noe for Intel-grafikken. Vi klarte ikke mer enn 4,5 FPS i laveste oppløsning i FarCry på denne maskinen, noe som er langt lavere enn de 44 FPS vi klarte med Thinkpad Z60m-maskine" Det sier kanskje litt. Er vel mest pga at det er et innebygget grafikkort.. 6885913[/snapback] Ja, det sier vel litt Kan jo heller se på muligheten for å bestille rett fra Dell med et bedre grafikkkort da, eventuelt kjøpe til et senere fra Komplett ect. (?) Om det er mulig å sette inn et ekstra da.. Jeg tviler på at de "fjerner" det intigrerte for å få plass til et eksternt et? Hvorfor ikke bare teste? Du har jo en sånn maskin til låns har du ikke? Evt kan du jo prøve på min 6885931[/snapback] Ey! Følg med i timen, ikke spioner på hva jeg skriver ^^ Men ja, kan jo prøve. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tviler på at du kan spille BF2 noe særlig på den der. På min bærbare har jeg to skjermkort, et innebygget og et eksternt. Det innebygde funker ikke i det heletatt, mens det eksterne funker flott. Det er et GO6600 256MB, og ligger vell på rundt 50FPS med settings på Low, men 2x AA. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Eksternt? Hvordan får du til det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Eksternt? Hvordan får du til det? 6887364[/snapback] Eksternt og eksternt Et er innebygget på hovedkortet, det andre er i selve PC-en, men dedikert (eller hva det heter ) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Så du har to skjermutganger? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Så du har to skjermutganger? 6887536[/snapback] Ehm, nei? Det er en bryter på fremsiden av maskinen der jeg kan velge hvilket skjermkort jeg skal bruke. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har den forrige D610. Den kjører IKKE BF. Det vil nok heller ikke D620 med det grafikk kortet. Ikke nesten engang tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå