Kiste Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei, jeg er en Gutt på 15 år, jeg Spiller som sagt Cs.1.6, jeg har spilt i Ca 1år, har sånn Midl skillz. jeg spiller en del Cs og jeg kan spille MASSE mer, Jeg vil helst bli med i en Klan som skal til TG. Litt mer Info om meg(I cs) Nickname: Sonix/K2 Fav. Map: De_dust2. de_nuke Fav. Våp: Ak/colt, Scout jeg pleier ikke og være den Som er Ført når vi Angriper en Plass, jeg er heller den Typen som ser om alt er Klart Føre jeg går. Titter alle veier det kan komme noen. Litt om meg jeg kan Spille nesten alle dager, utenom Onsdag, Ellers går det Ganske Greit Kan Skaffe Klanen VT server hvis det Trengs, Det var jo Litt om meg:) Håper og Høre Fra noen Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Haha.. Er det bare jeg som finner denne tråden morsom? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 tror nok det ja, greit nok at han leiter etter klan her, men ta heller og spill public noen steder, hvis ingen vil ha deg er du vel for dårlig. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha.. Er det bare jeg som finner denne tråden morsom? 6886041[/snapback] Hvorfor skulle den være det? les litt på BF.no sitt rekruteringsforum skal du finne noe å le av. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lyst til å spille med deg en gang.. Send med pm en kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå