WaterMarked Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har nå vært syk i snart 4 uker. Dette kommer og går men jeg er somregel reduesert... Typisk at jeg skal få dette nå skolen begynner, ei uke har jeg vært frisk på skolen! Noen som kan komme med noe forslag om hva som feiler meg, skal gå til legen snart tror jeg. Synes dere jeg bør gå til legen og få sykemelding? Takker for svar, har d travelt nå... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har nå vært syk i snart 4 uker.Dette kommer og går men jeg er somregel reduesert... Typisk at jeg skal få dette nå skolen begynner, ei uke har jeg vært frisk på skolen! Noen som kan komme med noe forslag om hva som feiler meg, skal gå til legen snart tror jeg. Synes dere jeg bør gå til legen og få sykemelding? Takker for svar, har d travelt nå... 6885651[/snapback] har akkurat de samme plagene selv for tiden, har vært forskjølet og redusert i over ei uke nå. Men du har hatt det i 4uker!, det hørtes mye ut. kan jo kansje ikke skade å spørre legen om det er normalt å være dårlig så lange. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) varm krydder tea med pepper, nellik, kanel, ingefær, kan være gunstig, varm i kroppen, nesen renner. chili, hvitløk svetten øker. Endret 18. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Er ikke direkte syk heller, merkeli hele greia igrunnen.... Eg kan være nokså grei i formen en time, plutseli så blir jeg dårlig. Det kommer og går... Enseste måten jeg kan beskrive det er at jeg er redusert. Tar jeg ginseng eller noe lignende så renner svetten av meg.... Skal bestille time hoss legen i mårå... Hvordan er det med sykemelding egentli? Faktisk så mistenker jeg at jeg kan ha fått kyssesyken.... Endret 18. september 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå