pumpehagle Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Heisann! Har bygd meg ny pc nå og kjøpte skjermkortet: Gainward 7900GT 512mb. Jeg har hørt at dette kortet er et monster i lenker og at ved å kutte lenkene får man 7900GTX. Kan noen hjelpe meg med å kutte lenkene? hehe Hvis noen kunne gi meg en guide, evt. lage en guide på hvordan man øker volten og klokker minnet hadde jeg blitt meget glad Vil gjerne pushe dette kortet veldig langt. Takker for all hjelp! -Pumpehagle- EDIT: Specsa mine står i profil Endret 18. september 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Er det noe hjelp å få her eller?! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 du kan laste ned ATI tool og klokke lit og litt opp og passe på slika t du ikkje for artifacts, også må du passe på tempen. Skal du øke volten, så må det nok til ei vmod, trur eg då... Lenke til kommentar
Megern Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Heisann! Har bygd meg ny pc nå og kjøpte skjermkortet: Gainward 7900GT 512mb. Jeg har hørt at dette kortet er et monster i lenker og at ved å kutte lenkene får man 7900GTX. Kan noen hjelpe meg med å kutte lenkene? hehe Hvis noen kunne gi meg en guide, evt. lage en guide på hvordan man øker volten og klokker minnet hadde jeg blitt meget glad Vil gjerne pushe dette kortet veldig langt. Takker for all hjelp! -Pumpehagle- EDIT: Specsa mine står i profil 6885370[/snapback] Du kan laste ned Rivatuner. Et godt program bare du lærer deg å bruke det Jeg har klart mye klokking, men kortet mitt blir fort varmt , så jeg får kjøpe noe bedre avkjøling Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bestemmer du deg for å voltmodde bør du nok ha bedre kjøling. Zalman vf900-cu burde gjøre jobben bra. Led-lampevarianten er stilig, og selv ikke den er kjempdyr hvis du kjøper fra rett butikk. Hvis jeg ikke husker feil har ati-tools en sånn hendig sak som gjør at du kan finne maksfrekvensene fortere enn ved å klokke opp litt og kjøre i gang tunge spill og 3dmark. Dog har jeg OGSÅ hørt at denne kan være overfølsom for artifacts, så det kan tenkes du kan klokke litt til, men da må du gjøre det på "gamlemåten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå