Ståle^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei, jeg har netopp anskaffet meg ett lian-li pcv600b kabinett, sort og søtt, og lite også, det har alt jeg ser etter i ett kabinett til spillkassa mi bortsett fra en ting, det bråker, eller rettere sagt, hw'en min bråker og siden kassa har hull overalt, nesten som sprinkler bråker det mere enn nødvendig, så jeg tenker så som så at vannkjøling burde dempe støyen en del og siden jeg ikke har peil på vannkjøling og sånt trenger jeg dere's asistanse Kan noen gi meg en kjapp innføring i vannkjølingens verden og kanskje (helst) tipse meg om komponenter til mitt system, kjører Socket 754 og ett AGP nvidia 6800 kort fra asus, hk fra gigabyte, 1 x Raptor 36 gb og 1x 200 gb seagate.. Tanken er å ha noen av vannkjølings komponente der cd-rommene og slikt skal være da jeg har litt plass til over der, muligens radiator? sånn ellers får dere nesten bare slå dere løs å komme med meninger og tips fram og tilbake hva angår kassa og den's evne til vannkjøling.. Slå dere løs Mvh. Ståle Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du kan plassere pumpe og evt. tank(hvis du skal ha) i 5,25 brønnene du har til overs. Spørs hvor stor radiator du skal ha. En 120mm kan plasseres bak. En 240mm kan du legge i bunnen av kabinettet(sag selvfølgelig et hull). Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Du kan plassere pumpe og evt. tank(hvis du skal ha) i 5,25 brønnene du har til overs. Spørs hvor stor radiator du skal ha. En 120mm kan plasseres bak. En 240mm kan du legge i bunnen av kabinettet(sag selvfølgelig et hull). 6912663[/snapback] Ikke plass, ikke plass. Det det er plass til er en 2x120mm i topp. fortsatt er det begrenset plass til pumper og blokker. Det ideele ville nok vært Corsair Nautilus ekstern vannkjøling. Billig og bra. Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fant kabinettet og så at det ikke var plass, men det er plass til rad. i toppen. Hvis du dropper tank og setter pumpen i bunnen får du plass. Da ungår du en ekstern løsning, ikke det at internt er bedre, men da vet du at du har valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå