Gå til innhold

Opera brukere!

finfyr

Anbefalte innlegg

Har akkurat innstallert Opera 6.04, og er meget godt fornøyd så langt. Har et par spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. For det første, kan en lage linker slik hen kan i IE, rett over vindue? Hurtogknapper på en måte? Skjønner vel hva jeg mener.. I EI heter den mappen i bookmarksen for Links.

Og for det andre, kan en lagre innloggingsnavn og passord i Opera. Dette er vel de to tingene jeg savner mest fra Exploreren. Noen som kan hjelpe?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor installerete du ikkje 6.05?

Første spørsmål: Ja, opera har noko som ehiter personal bar,som du kan customisere. Personleg likar eg ikkje den, men den er sikkert grei. Ellers har du jo bokmarkmenyen.

Andre spørsmål: Nei. Kan jo håpe at det kjem i 7.0....

Lenke til kommentar

Hmm, lastet ned siste versjon fra hjemmesiden deres. Trodde jeg da... Finner ikke den bookmarktingen jeg. Egen mappe i likhet med Links i IE? Ja, hadde vært greit med slik passord husker ting. Er jo så mange sider en må logge seg inn om dagen. Bruker det jo ikke på "hemmelige" tinger uansett. Hvor kan jeg finne 6-05 da? Update fra 6,04 kanskje?

Lenke til kommentar

Gå på Vis -> personlig verktøylinje -> et av valgene.

Det med brukergrier kan jeg dessverre ikke noe om, men på, Fil -> inntillinger -> sikkerhet, står det noe om passord. Dette er muligens til sertifikater som du får fra f.eks. nettbanke ol.

For nedlasting kan du jo se på:

http://www.opera.com/download/

For windows riktignok...

På norsk finner du en knapp som heter Lister. Trykk og det spretter opp en meny som minner om bookmarks eller hva det heter i IE. Du kan også trykke F4 for å få den fram. Fra denne menyen kan du også kontrolere mailen din.

Anborn

[ Denne Melding var redigert av: Anborn på 2002-10-30 16:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...