Bamboozle86 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei, jeg er paa jakt etter nye setetrekk til min 99mod passat ( sedan ) mest lyst til og finne stoff selv og ta med dette til "noen" som jobber med sying av hmm ja seter? hehe.. vell.. regner med at du skjonner hvor jeg vil, 0nsker ikke noe billig leketoys trekk fra brio. Noen som har tips om berifter som kunna ha fiksa dette? nettsider ville ogsaa ha vaert fint Annet spm mens jeg er her, er det mulig og faa tak i nytt ratt med airbag? Har funnet en del ratt jeg har lyst paa, men di er det jo ikke no airbag i. Finner det "styling ratt" med airbag? eller maa jeg gaa og legge meg, dromme, staa opp full av glede over det nye airbag ratte mitt, sette meg i bilen og faa en virkelig stor nedtur for jeg maa paa jobb over at dette var en drom? Takker! Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Søk på Salmaker i din favorittsøkemotor/Gulesider oa. så bør du komme i mål. Men, med tanke på alderen på bilen din og verdien dens, så vil en tur til salmakeren fort koste en tredjedel eller mer av det bilen din er verdt. Sjekk heller bilopphuggerier eller overtrekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg